يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۵۶۲۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۸     ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
دربین صفحات جستجوگر هوشمند گوگل که در پی جستجوی کلمه "مصباح" به مخاطبان ارائه می‌شود، هیچ صفحه‌ای وجود ندارد که در آن مراد جستجوگر، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم بوده باشد. با توجه به هوشمند بودن جستجوهای گوگل، این مسئله می‌تواند معیار مهمی برای قضاوت باشد
به گزارش پایگاه 598، صبح امروز خبرنگار تسنیم گزارش داد که در شعب اخذ رای تهران در بنر نصب شده مسئله‌ای وجود دارد که ممکن است برای انتخاب کاندیدای مورد نظر توسط مردم مشکل‌ساز شود.

در بنر نصب شده، در شماره‌های 22 و 23، نام‌های تقی مصباح و غلامرضا مصباحی مقدم درج شده است. نکته قابل توجه این است که در این بنر، جلوی نام تقی مصباح در بخش شهرت، خالی گذاشته شده اما در جلوی نام مصباحی مقدم و در بخش شهرت، مصباح و مصباحی مقدم درج شده است.

نکته اینکه، غلامرضا مصباحی مقدم با توجه به اینکه چندین سال‌ است که نماینده مجلس بوده و کارشناس اقتصادی است، هیچ کس تاکنون نشنیده که وی را مصباح خطاب کنند، حال اینکه نام آیت‌الله مصباح رئیس موسسه آموزشی - پژوهشی امام خمینی(ره) غالبا مصباح خطاب می شود، حتی در رسانه‌ها نیز وی را به این نام خطاب می‌کنند.

این به معنای آن است که هر کس نام مصباح را در برگه رای خود بنویسد، این رای احتمالاً بین تقی مصباح و غلامرضا مصباحی مقدم تقسیم خواهد شد. جالب اینکه، نام این دو کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان نیز دقیقا در کنار هم قرار داده شده و کد انتخاباتی‌شان نیز پشت سر هم قرار دارد.

خبرنگار تسنیم برای اینکه بداند آیت‌الله مصباح یزدی "مصباح" است یا حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، سراغ موتور جستجوی گوگل رفته و نام "مصباح" را جستجو کرده است. نتیجه به دست آمده به وضوح نشان می‌دهد که آیت‌الله مصباح یزدی در غالب رسانه‌ها و حتی وبلاگ‌ها "مصباح" و "مصباح‌یزدی" خطاب شده است و نامی از مصباحی مقدم در میان نیست.

شورای نگهبان نهایتاً اعلام کرده است که، "برگه هایی که در آن نام مصباح درج شده است، به نام آیت‌الله مصباح یزدی محاسبه می‌شود."

تصاویر صفحات 1 تا 10 این جستجو را در ذیل ملاحظه کنید

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
۳
۰
از کی حالا گوگل صهیونیستی برای شما شده ملاک تشخیص!!!

کم آوردین شدید هاهاهاهاهاهاها ...
پاسخ
پسر شیک پوش
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
هرجا منافعشان حکم کند خوب خوب و احسن...واقعا دیندار واقعی قلیل قلیل...خدایا کمک .
جدیدترین اخبار پربازدید ها