کد خبر: ۳۶۵۸۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
لیست ائتلاف اصولگرایان همدان در پنج حوزه انتخابیه استان همدان پیروز انتخابات شده و به مجلس راه یافتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح روز هفتم اسفند ما در هزار و 261 شعبه اخذ رای در استان همدان آغاز و تا ساعت 23 ادامه داشت.

در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی 151 کاندیدا با یکدیگر به رقابت پرداختند و قرار بود از بین این تعداد 9 نفر به عنوان نمایندگان حوزه‌های انتخابیه استان همدان در مجلس شورای اسلامی باید انتخاب می‌شدند.

شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان در روزهای منتهی به انتخابات لیستی از نامزدهای مورد حمایت خود اعلام کرد که در این بین نام‌هایی چون حمیدرضا حاجی بابایی و سیدمحمد کاظم حجازی از حوزه انتخابیه همدان و فامنین، احد آزادیخواه و احمد آریایی نژاد از حوزه انتخابیه ملایر، محمدعلی پورمختار از حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ، عطالله سلطانی صبور از حوزه انتخابیه رزن، محمدمهدی مفتح از حوزه انتخابیه تویسرکان، امیر رنجبرزاده از حوزه انتخابیه اسدآباد و حسن بهرام نیا از حوزه انتخابیه نهاوند در این لیست به چشم می‌خورد.

براساس اعلام سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان و نامزدهایی که نام آنها در لیست قرار داشتند بر اتحاد و وحدت موجود در این شورا تاکید بسیاری داشتند و پایبندی بر این لیست را نشانه موفقیت خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانستند.

برخی از اصولگرایان خارج از لیست شورای ائتلاف نیز در ایام تبلیغات به نفع لیست کنار کشیدند تا بتوان آرا اصولگرایان را افزایش داد که انصراف احمد فلاحی یکی از مهمترین اقدامات در راستای تقویت وحدت این جناح بود.

پس از برگزاری انتخابات و آغاز شمارش آرا، در ساعات اولیه شمارش آرا شاهد پیشی گرفتن نامزدهای ائتلاف اصولگرایان بودیم به طوری که محمدمهدی مفتح در بامداد روز شنبه با کسب بیشترین آرا توانست با رکوردی قابل توجه راهی بهارستان شود.

پس از آن رنجبرزاده به عنوان نماینده اسدآباد، پورمختار به عنوان نماینده بهار و کبودراهنگ، بهرام نیا به عنوان نماینده نهاوند و حاجی بابایی به عنوان نماینده مردم همدان و فامنین دیگر اعضای ائتلاف اصولگرایان بودند که راهی ساختمان سبز بهارستان شدند تا چهار سال نماینده مردم استان همدان در مجلس باشند.

در حوزه انتخابیه رزن سلطانی صبور به عنوان عضو ائتلاف اصولگرایان استان همدان معرفی شده بود که در رقابتی نزدیک با لطفی کاندیدای مورد اصلاح طلبان به دور دوم راه یافتند تا نماینده مردم رزن در مجلس دوباره خود را در معرص انتخاب مردم قرار دهد.

در حوزه انتخابیه ملایر یک کرسی به اصلاح طلبان رسید و رقابت برای کسب کرسی دوم این حوزه در مجلس بین آزادیخواه کاندیدای ائتلاف اصولگرایان و امامی نامزد اصلاح طلبان به دور دوم کشید.

از این روز ائتلاف اصولگرایان استان همدان موفق شد پنج کرسی از 9 کرسی را در مجلس ازآن خود کرده و هنوز رقابت برای کسب دو کرسی دیگر ادامه دارد.

شورای ائتلاف اصولگرایان با تاکید برای اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات نشاندهنده عظمت و اقتدار ایران اسلامی، در بیانیه‌ای اعلام کرده انتخابات اخیر جلوه‌ی زیبایی از مردم‌سالاری دینی در برابر چشم جهانیان بوده است.

در این بیانیه آمده است که انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دورۀ مجلس خبرگان رهبری با عنایت الهی و حضور پر شور شما مردم آگاه و همیشه در صحنه، با شکوه هر چه تمام ‌تر برگزار شد و جلوه زیبای دیگری از مردم‌ سالاری دینی را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

حضور حماسی شما مردم خداجو و با بصیرت در انتخابات اخیر و نظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات را بی‌گمان باید دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ملی ایران اسلامی دانست که نشانه لبیک به دعوت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بود و اثبات نمود که به فرموده معظم له : ملت ایران درست عکس خواست دشمن عمل می‌کند و قدرشناس نعمت استقلال و آزادی است و به نظام جمهوری اسلامی اعتماد دارد.

از این رو وظیفه خود می‌دانیم از عموم مردم انقلابی، به ویژه همۀ آنان که در مراحل مختلف انتخابات با این شورا همکاری داشته‌اند و نیز از همۀ مسئولان و دست اندرکاران اجرایی و نظارتی که انتخابات را برگزار کرده‌اند، سپاسگزاری کنیم. امید است که منتخبان شما در مجلس دهم، به تشکیل مجلسی مؤمن و کارآمد و در خدمت مردم و کشور کمک کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها