کد خبر: ۳۶۶۸۹۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
به خاطر فحاشی به مادرش
کاپیتان تیم الاهلی قطر که جباری و منتظری را در ترکیب خود دارد، شب گذشته پس از شکست مقابل السیلیه علیه یکی از بازیکنان حریف به پلیس شکایت کرد.

به گزارش پایگاه 598، دیدار شب گذشته الاهلی قطر  که جباری و منتظری را ترکیب خود دارد، خالی از حاشیه نبوده است. الاهلی شب گذشته مقابل السیلیه شکست خورد تا خطر سقوط به دسته دوم را کماکان احساس کند.

در این بازی الاهلی با نتیجه 2 بر یک بازی را واگذار کرد. تک گل الاهلی را مشعل عبدالله کاپیتان تیم از نقطه پنالتی به ثمر رساند. زمانی که مشعل عبدالله می‌خواست ضربه پنالتی را بزند، یکی از بازیکنان حریف نزدیک او آمد و حرف‌هایی را به او زد. در این راستا کاپیتان تیم جباری و منتظری رسما بعد از بازی از فوزی عایش بازیکن السیلیه به خاطر فحاشی به مادرش به پلیس شکایت کرد.

مشعل عبدالله امروز در مصاحبه با روزنامه الرایه این موضوع را فاش کرد و گفت: شب گذشته بعد از بازی سریعا رفتم و علیه فوزی عایش به پلیس شکایت کردم. زیرا او زمانی که می‌خواستم ضربه پنالتی را بزنم نزدیک من آمد و به مادرم فحاشی کرد. این اولین باری نیست که او این کارها را انجام می‌دهد. نمی‌دانم چرا اینکار را کرد. ولی این را می‌دانم که از حقم به هیچ وجه نمی‌گذرم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها