کد خبر: ۳۶۹۶۵۰
زمان انتشار: ۰۹:۱۰     ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
معاون استاندار آذربایجان شرقی از دستگیری یک عضو دیگر شورای شهر تبریز خبر داد و گفت: این موضوع در ادامه روند رسیدگی به پرونده دستگیری عضو دیگری از شورای شهر تبریز اتفاق افتاده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سعید شبستری خیابانی، ضمن تائید دستگیری عضو دیگری از اعضای شورای شهر تبریز اظهار داشت: این موضوع امروز اتفاق افتاده و در ادامه روند رسیدگی به پرونده دستگیری عضو دیگری از شورای شهر تبریز بوده است.

وی در مورد خبری مبنی بر دستگیری برخی دیگر از اعضای شورا و آزادی آن‌ها با وثیقه خاطرنشان کرد: دستگیری و آزادشدن افراد با وثیقه مربوط به اعضای شورا نبوده و این خبر مربوط به افراد دیگری است که عمدتاً از پیمانکاران برخی پروژه‌های شهرداری تبریز هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: جزئیات بیشتر پرونده را ریاست دادگستری و دستگاه قضایی می‌‌تواند اعلام کند. باید از طریق این مراجع موضوعات و جزئیات پرونده به اطلاع عموم مردم برسد.

به گزارش تسنیم، چندی پیش در اسفند ماه 94 نیز یکی از اعضای شورای شهر به اتهام تبانی و اخذ رشوه دستگیر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حکمت‌علی مظفری رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی ضمن اعلام این خبر گفته بود: متهم با اخذ رشوه از مجموعه کارکنان شهرداری به آن‌ها قول انتصاب در برخی پست‌های شهرداری را می‌داده و از طریق تبانی پیشنهادات مورد نظر آن‌ها را پیگیری کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها