کد خبر: ۳۷۰۰۵۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
نامه سرگشاده استدعا از محضر علما /
استدعا داریم علمای عامل و فقهای صائن کثرالله امثالهم ضمن قدردانی از این مجاهدان شریف به سیاست بازان داخلی نهیب زنند که چه کرده اید که دوباره انگلیس که قاتل شیخ فضل الله نوری و سید شهید مظلوم مدرس و تبعید کننده میرزای آشتیانی و بسیاری از روحانیون مبارز بود؛ باز هم هوای دخالت در امور ایران و فرمان به عزل و نصب روحانیون را صادر کرده است؟ آیا سکوت در مقابل خودباخته های داخلی و بی تفاوتی برخی از بزرگان دینی نسبت به عمال اجنبی باز هم به ندامت بعد از شهادت شیخ فضل الله نمی انجامد؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افق مبین، بیش از 80 تن از طلاب و اساتید حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول با امضای نامه سرگشاده ای خطاب به علمای اعلام درخواست کردند تا از روحانیون مجاهد و انقلابی در مقابل روحانیت مورد حمایت انگلیس پشتیبانی معنوی صورت دهند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استدعا از محضر شریف علمای اعلام آدام الله ظلالهم
سلام علیکم جمیعاً و رحمه الله و برکاته
مستحضرید که حوزه های علمیه شیعه و خصوصا حوزه علمیه نجف و قم، بارها کشور عزیز ما را از چنگ استعمارگران و دولت های کفره فجره نجات داده و از جنبش تنباکو تا انقلاب اسلامی قریب به دو قرن است که حوزه های علمیه پیوسته حافظ استقلال و تمامیت ارضی ایران اولا و ضامن هویت و امنیت این کشور اسلامی بوده اند ثانیا.
اما اخیرا دولتین شرور انگلیس و امریکا این دو مهم یعنی استقلال و امنیت ایران را هدف قرار داده اند؛ و متاسفانه منویات و اهداف خود را بوسیله برخی از روحانیون پیش می برند. امنیت و دفاع مشروع از میهن و سزمین اسلامی که از بدیهیات شرع انور است را از زبان روحانیانی که می گوید «دنیای فردا دنیای گفتگو و مذاکره است نه موشک» یا «گفتگوی تمدنها است» به چالش کشیده اند. این روحانیون توجه ندارند زمانی که اسرائیل این دشمن خدا و رسول صدها کلاهک هسته ای دارد چرا شیعه نباید موشک برای دفاع از خود داشته باشد؟ یا وقتی وهابیون مخالف اسلام سالانه دهها میلیارد دلار صرف خرید جنگ افزار برای قتل عام مسلمانان می کنند چرا ما نباید ابزار دفاعی داشته باشیم؟ آیا امر صریح قرآنی که می فرماید.استعداد دفاعی شما باید دشمن خدا را بترساند و اعدوا لهم مااسطتعتم من فوه من رباط الخیل ترهبون به عدوکم و عدو الله را باید نادیده گرفت؟. چرا نص آشکار قرآن نفی کنیم؟
ترس ما اینست که خدای نکرده سکوت برخی از بزرگان روحانی بنیان دفاعی مسلمین را سست کند. و موجبات غلبه کفار بر مسلمین شود
اما در استقلال نیز جای خوف دارد به هوس انتقام از انقلاب افتاده و با دخالت آشکار بنگاه سخن پراکنی بی بی سی و رسانه رسمی و دولتی انگلیس در شئون روحانیت مداخله نموده و برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری با تعیین مصداق و نهی از رای دادن به آیات اعلام آیت الله مصباح یزدی و آیت الله جنتی و آیت الله محمد یزدی باز هم اندکی از کینه و بغض فروخفته خویش را نسبت به روحانیون مجاهد و انقلابی شیعه ابراز نمود که مصداق آیه شریفه «قد بدت البغضاء من أفواههم و ما تخفي صدورهم أكبر» بود. خشم و کینه و بغض از روحانیت از دهان آلوده این سیاستمداران ملحد آشکار شد و آنچه از کینه در سینه شان می جوشد، بیش از این است.
البته این عزیزان روحانی مجاهد فی سبیل الله باعث افتخار حوزه علمیه قم شده اند، چرا که قرآن تاجی بر سرآنها نهاده و فرموده شما در وادی ای رفته اید که کفار را به خشم آورده است و از مصادیق این آیه شریفه شده اند که می فرماید: «لا یطؤن موطئا یغیظ الکفار و لا ینالون من عدو نیلا الا کتب لهم به عمل صالح ان الله لا یضیع اجر المحسنین» به نص مصحف شریف به غیظ و خشم آوردن کفار که امروزه انگلیس و آمریکا راس کفر و الحاد جهانی هستند خود عمل صالح، و عامل خشم کفر، محسن است که البته ان الله لا یضیع اجر المحسنین.

نامه سرگشاده استدعا از محضر علما / حمایت از روحانیون مجاهد و انقلابی شیعه


لذا استدعا داریم علمای عامل و فقهای صائن کثرالله امثالهم ضمن قدردانی از این مجاهدان شریف به سیاست بازان داخلی نهیب زنند که چه کرده اید که دوباره انگلیس که قاتل شیخ فضل الله نوری و سید شهید مظلوم مدرس و تبعید کننده میرزای آشتیانی و بسیاری از روحانیون مبارز بود؛ باز هم هوای دخالت در امور ایران و فرمان به عزل و نصب روحانیون را صادر کرده است؟ آیا سکوت در مقابل خودباخته های داخلی و بی تفاوتی برخی از بزرگان دینی نسبت به عمال اجنبی باز هم به ندامت بعد از شهادت شیخ فضل الله نمی انجامد؟ باز هم باید پیکر شیخ فضل الله بر دار انگلیس باشد که ما روحانیت از مظلومین و مغضوبین انگلیس و امریکا حمایتی بکنیم؟ حتما باید پیکر مقدس شیخ شهید زیر پای غربگرایان لگدکوب شود که ما به آهی او را مدد کنیم؟ مگر ما شیعیان جعفری نیستیم که امام در سفارش اکید فرمود: «من احب کافرا فقد ابغض الله و من ابغض کافرا فقد احب الله» و مگر نمی بینیم که امروز برخی از سیاسیون علنا از انگلیس و آمریکا حمایت می کنند و آنان را بر اصول دینی و قرآنی مقدم می دانند؟
البته همواره عالمان انقلابی و بصیر و دشمن ستیز طلایه دار حوزه بوده و خواهند بود و بدنه نهاد روحانیت نیز همواره حامی و پشتیبان این مجاهدان خواهند بود. ما اساتید و طلاب حوزه علمیه دزفول دفاع این عزیزان از دین و میهن را ارج می نهیم و بغض کفار نسبت به ایشان را نشان اخلاص و بصیرت شان می دانیم و از ایشان صمیمانه حمایت می کنیم.
خداوندا تو خود حافظ کیان حوزه های علمیه و عالمان عادل و عامل و مجاهد باش و شر کفر جهانی خاصه آمریکا و انگلیس و اسرائیل را از سر مسلمین کوتاه فرما.

والسلام علیکم رحمه الله و برکاته
طلاب و روحانیون حوزه علمیه دزفول

نامه سرگشاده استدعا از محضر علما / حمایت از روحانیون مجاهد و انقلابی شیعه
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها