کد خبر: ۳۷۱۱۶۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
این که خاله سوسکه مدام قربان دست و پای بلوری فرزندش می‌رود لزوما به معنای آن نیست که بتواند در «فقد بینه» همان را از دیگران توقع کند!
به گزارش پایگاه 598، داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب با درج این مطلب درباره برجام نوشت: اکنون برجام هسته‌ای نیز نوعا فرجامی مشابه یافته و مشاهده می‌شود جناب آقای روحانی مدام و وقت و بی‌وقت از هر فرصتی بهره می‌برند تا به افکار عمومی گوشزد کنند «برجام» آفتاب تابان و فروغ جاویدان و فتح‌الفتوح و بزرگ‌ترین پیروزی در تاریخ ایران بود علی‌رغم آنکه رهبری آن را متضمن هزینه‌های سنگین به کشور اعلام می‌کند و به تناوب  کارشناسان و سیاستمدارانی  بیرون از حلقه دولت دست بر نقاط ضعف برجام می‌گذارند.

وی می‌افزاید: خیر جناب روحانی! برجام اگر حامل فخر و فتح و گشایشی باشد در آن صورت بی‌نیاز از رپرتاژ آگهی راه خود را در جامعه باز می‌کند و در آن صورت افکار عمومی نیز به اندازه کافی برخوردار از شعور هستند تا دو زرده بودن تخم برجام را فهم و اقبال کنند!

سجادی نوشت: اجازه دهید برجام‌تان خود ببوید نه آنکه عطار بگوید! مطمئن باشید اگر برجام حامل تحفه‌ای باشد سیاسیون به جای گذاشتن انگشت اشاره بر نقاط ضعف آن بر سر ربایش آن و سند زدن آن به نام خود با یکدیگر می‌جنگیدند! جناب روحانی - برجام را در اندازه خودش به رسمیت بشناسید و منطبق با واقعیت آن تمشیت ملکداری کنید. در غیر این صورت برجام‌تان حکم عروس تعریفی را پیدا می‌کند که مع‌الاسف شلخته از کار در آمده!


منبع : کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها