يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۲۶۷۷
زمان انتشار: ۱۸:۱۲     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
وزیر اطلاعات:
یک سایت صهیونیستی با تحریف مصاحبه محمود علوی مدعی شد ایران به بشار اسد و خانواده وی پیشنهاد پناهندگی داده است.
به گزارش پایگاه 598 ، محمود علوی، وزیر اطلاعات ایران امروز (شنبه) مصاحبه ای با رسانه لبنانی المیادین داشته است. وی در این گفتگو در پاسخ به سوالی حس وطن دوستی و پای بندی اسد به کشورش را این گونه ترسیم می کند:

محمود علوی وزیر دفاع ایران به شبکه المیادین گفته که سردار سلیمانی به بشار اسد پیشنهاد کرده که خانواده خود را به ایران منتقل کند، اما وی این پیشنهاد را رد کرد.

علوی گفت: بشار اسد در رد پیشنهاد سردار سلیمانی گفته که خانواده من مانند "بقیه خانواده های سوری هستند و در دمشق باقی خواهند ماند."

وزیر اطلاعات ایران تاکید کرد که "توطئه علیه سوریه" زمانی آغاز شد که دمشق در جنگ 33 روزه اسرائیل علیه لبنان در سال2006، در کنار حزب الله لبنان قرار گرفت.

علوی افزود: اگر ایران در سوریه و عراق با تروریست ها مقابله نمی کرد، می بایستی در استان های ایران در غرب این کشور با آنها مبارزه می کرد.

وی گفت: الرقه سوریه یکی از مناطقی است که تروریست‎ها قصد داشتند از آنجا علیه ایران توطئه کنند. داعش چندین بار تلاش کرد گروه های تروریستی را به ایران بفرستد.

وزیر اطلاعات ایران همچنین به دستگیری و کشته شدن عناصر "گروه های تروریستی اعزام شده به ایران" اشاره کرد و گفت: برخی از این گروه ها در دوره انتخابات نجلس اخیر ایران هدف قرار گرفتند و علاوه بر آن یک کارگاه بزرگ ساخت مواد منفجره کشف شد.

وی درباره ارتباط تهران با همپیمانان خود تاکید کرد که کشورش به شدت از همپیمانان خود حمایت می کند و همپیمانان ما اکنون قوی از هر زمان دیگری هستند و هز روز به پیروزی دست می یابند.

این در حالیست که اظهارات وی مورد تحریف رسانه های اسرائیلی قرار می گیرند. این رسانه ها مدعی شدند ایران به رئیس جمهور سوریه پیشنهاد پناهندگی داده است اما وی پیشنهاد ایران را رد کرده است.

شبکه خبری آی۲۴نیوز، که یک رسانه صهیونیستی و مالک آن نیز یک تاجر فرانسوی- اسرائیلی است، در این باره نوشت: محمود علوی، وزیر اطلاعات ایران در گفتگو با المیادین لبنان گفته است که ایران به بشار اسد و خانواده وی پیشنهاد پناهندگی دراین کشور داده تا دورادور به مدیریت امور سوریه بپردازد.

این شبکه با تحریف سخنان وزیر اطلاعات ایران افزود که پیشنهاد ایران به واسطه یکی از افسران بلندپایه سپاه قدس به بشار اسد اعلام شده اما وی نپذیرفت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
اين چيزها به جنگ رواني شبيه تر است تا واقعيت
كه گوينده آن هم كسي جز يهود ملعون صهيون نيست !!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
چندی پیش در همین سایت. 598 نوشته بود خانواده بشار اسد در لندن به سر میبرند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها