يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۲۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
منصوریان من گفتم اگر داور اشتباه کرده باشد، روی سرنوشت قهرمانی تاثیر گذاشته است. حرف درستی هم زدم چون اگر گل اول را ‌‌نمی‌زدیم، بعید بود بتوانیم بازی را به آن شکل ببریم.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا منصوریان شب ویژ‌‌‌‌ه‌ای را مقابل پرسپولیس سپری کرد. برد مقابل این تیم و عامل شدن برای صدرنشینی استقلال. حالا حتی اگر استقلال با پرویز مظلومی قهرمان شود،‌‌‌ هواداران می‌گویند این منصوریان بود که باعث قهرمانی آبی‌‌‌ها شد.

 

منصوریان در این باره حرف‌‌‌‌‌هایی‌‌‌ زده که در ادامه می خوانید:

 

* آقای منصوریان از یک سوال حاشیه‌ای شروع‌‌‌ می‌کنیم. بعد از برد پرسپولیس، چند بار گوشی‌تان زنگ خورد؟

- تعدادش از دستم در رفته است. از وقتی که بازی تمام شد و به رختکن رفتم، گوشی‌‌ام شروع به زنگ زدن کرد. شب هم که به خانه رفتم، دوستان زیادی زنگ زدند. روز جمعه هم که ماشاالله گوشی‌‌ام یک لحظه آرام و قرار نداشت و مدام زنگ‌‌‌ می‌خورد که همسرم گفت چه خبر است؟ ‌(خنده)

 

* با پرویز مظلومی هم گویا تلفنی حرف زدید.

- بله، بعد از بازی که پرویز مظلومی با یکی از دوستان مشترک‌مان که در رختکن تیم حضور داشت تماس گرفت و خواست با من حرف بزند. ایشان هم گوشی را به من داد که با هم چند دقیقه‌ای حرف زدیم. گفتم روزی شما این بود که صدرنشین باشید. ولی تاکید کردم که اول از هر چیز برای خودمان بازی کردیم چون نفت سهمیه لیگ قهرمانان را‌‌‌ می‌خواهد.

 

* وقتی سهمیه‌‌‌ می‌خواهید یعنی ممکن است در نفت بمانید؟

- آینده که قابل پیش‌بینی نیست. امیدوارم وضعیت نفت تهران درست شود. حالا چه ما باشیم، چه نباشیم، مهم نیست، مهم این است که برای اعتبار خودمان مبارزه‌‌‌ می‌کنیم.

 

* گویا در مقابل رستوران‌‌‌‌های شما هم غوغایی به راه افتاده بود.

- دقایقی بعد از بازی یکی از دوستان تماس گرفت و گفت جلوی رستوران‌‌‌‌هایم شلوغ شده است. البته طرفداران گفته بودند که خودم بیایم منتها من بعد از بازی به خانه‌ام رفتم. ولی مثل این‌که با عکس‌‌‌‌های داخل رستوران عکس سلفی گرفته بودند. (خنده)

 

* بعد از بازی کجا رفتید؟

- مستقیم رفتم خانه‌ام و چند دست با پسرم پلی‌استیشن بازی کردم. در این چند روز زیاد وقت نکرده بودم کنار خانواده باشم. من از نزدیک به 2 هفته قبل به دستیارانم گفتم که از این به بعد کار ما دو چندان است. یعنی برنامه عوض شد. روزانه 5 ساعت کار‌‌‌ می‌کردیم و ناگهان ساعت کاری ما شد، 9 ساعت. به همین‌خاطر خیلی کمتر در‌کنار خانواده بودم. البته در ادامه کار هم شرایط همین است. ما 2 بازی خیلی سخت با فولاد و سایپا داریم که در هر دوی این بازی‌‌‌ها هم به دنبال 3 امتیاز هستیم. هر 2 بازی هم در تهران برگزار‌‌‌ می‌شود و این یک پوئن مثبت برای ماست.

 

* پرسپولیسی‌‌‌ها هم از حرف‌‌‌‌های شما استقبال کرده‌اند.

- خب من بعد از بازی گفتم بهتر است صادق باشم. گزارشگر بازی از من پرسید که انگار گل اول ما آفساید بود و من هم صادقانه حرفم را زدم.

 

* حرفی که البته باعث شد تا هواداران از صداقت شما خوششان بیاید.

- من گفتم اگر داور اشتباه کرده باشد، روی سرنوشت قهرمانی تاثیر گذاشته است. حرف درستی هم زدم چون اگر گل اول را ‌‌نمی‌زدیم، بعید بود بتوانیم بازی را به آن شکل ببریم. بعد از گل ما پرسپولیس حمله کرد و این موقعیت دست داد که ضد‌حمله بزنیم و به گل دوم برسیم. من برای هواداران پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم. الان هم‌‌‌ می‌گویم که این تیم بسیار قدرتمند است و همچنان شانس قهرمانی دارد. ولی استقلال شانس‌ بیشتری دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها