يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۲۹۸
زمان انتشار: ۱۵:۴۲     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
با حضور مقابل مجلس شورای اسلامی:
صبح امروز تعداد زیادی از متقاضیان مسکن مهر برای دریافت مطالبات خود در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرد. متقاضیان مسکن مهر نسبت به عدم تحقق وعده‌های مکرر افتتاح مسکن مهر پردیس، پرند و هشتگرد در تهران انتقاد داشته و خواستار تعیین تکلیف قراردادها و هزینه‌های پرداختی شان جهت تحویل مسکن مهر بودند.
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، صبح امروز تعداد زیادی از متقاضیان مسکن مهر برای دریافت مطالبات خود در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرد. متقاضیان مسکن مهر نسبت به عدم تحقق وعده‌های مکرر افتتاح مسکن مهر پردیس، پرند و هشتگرد در تهران انتقاد داشته و خواستار تعیین تکلیف قراردادها و هزینه‌های پرداختی شان جهت تحویل مسکن مهر بودند.



متقاضیان مسکن مهر، علت تجمع اعتراض آمیز خود را خلف وعده مسولین وزارت مسکن و شهرسازی در  افتتاح و تحویل واحدها، مشخص نبودن قیمت قطعی واحدها و نداشتن قرارداد اعلام کردند.

نماینده متقاضیان مسکن مهر از پرداخت 40 میلیون تومان برای دریافت مسکن مهر به جای 18 میلیون خبر داد و گفت: قراردادهای 18 ماهه پس از گذشت 4 سال هنوز به نتیجه نرسیده این در حالی است که با گذشت زمان سهم پرداختی متقاضیان مسکن مهر را افزایش داده اند؛ متاسفانه افرادی هم که پول کامل را پرداخت کردند از داشتن قرارداد محروم هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
با سلام
اميدوارم مسئولين از خواب بيدار شوند و مشكلات مسكن مهر را برطرف نمايند و واقعا دارند مردم را نااميد مي كنند و فكري به مشكلات مسكن مهر پرند( مترو، تحويل خانه هاي مردم، جلوگيري از افزايش قيمتو ...) بكنند، حالا جالب است شهر عمران جديد پرند جهت جلوگيري از افزايش قيمت به قول خودشان اومده كابينت و كولر و پكيج و رادياتور را حذف نموده در حالي كه در قرارداد ما بوده و ميگن جلو افزايش بيشتر گرفتن و با عين حال در 72 متري 11 ميليون افزايش دادند و در حالي كه اشكال در كاري شركت عمران در تحويل بوده و واقعا مردم را مسخره خود كرده اند و اين در حالي است كه از اون وعده و وعيد كه در مورد امكانات مثلا مترو پرند كه داده بودند هم هيچ خبري نيست و خودتان قضاوت كنيد.....
با تشكر
با تشكر
پاسخ
مجیدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
در تجمع روز 14 مسکن مهر از اینکه شنونده درد ودل دوستانی بودم که بخاطر پرداخت تمام سرمایه خود در مسکن مهر بودند ،در بدترین شریط زندگی میکردند دل هر انسانی را بدرد میآورد آقایان مسول اگه قدم رنجه کنند به پایگاه مسکن مهر پردیس و پرند و... از گریه پیر مردها و پیر زنها و جوانانشان که همراه آنان آمده اند و اشک پدر آنها را هم بگریه انداخته و یا پدرانی که تمام پس انداز خود را واریزکردن به امید داشتن سر پناه اما با وعده ووعید های چهار ساله مواجه میشوند .دل هر انسان آزادهای را به درد می آورد .فاین تذهبون،
پاسخ
امیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
من یکی ازهزاران نفری هستم که مسکن مهرثبت نام کردم چهارسال است که ازدورنظاره گریک چهاردیواری هستم وچهارسال است که به زن بچه ام وعده های دروغی که وزارت مسکن تحویل میدهدرا به خانواده میدهم هرچندمیدانم وعده های میدهنددروغ است ولی به ناچارهمان وعده های دروغ رابه خانوادهام میدهم ومی گویم انشااامسال تحویل میدن افسوس که دردولت تدبیروامیدچیزی که برای امثال من وجودندارد تدبیر و امید است شمارابخدااین همه شعاردادیدبس کنید و یکبارعمل کنید
پاسخ
hadi
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
با سلام.
بنده يكي از متقاضيان مسكن مهر پرديس هستم. سال 91 قرار بود با 20 ميليون آورده نقدي و 20 ميليون وام مسكن مهر ، يك واحد 86 متري در فاز 11 پرديس پس از گذشت 18 ماه تحويل بگيرم. ولي با گذشت 4سال هنوز بلاتكليف مانده و دچار مشكلات مالي و خانوادگي شديدي شده ام.
از همان ابتدا شركت سازنده تركيه اي( كوزو) با وارد كردن اكثر تجهيزات و لوازم مورد نياز براي تكميل واحدهاي مسكوني از كشور تركيه كليه انبارهايش را از درب و پنجره و... (به ازعان خودشان) پر كرده و اكثر هزينه ها به جز مصالح و حقوق كارگران ايراني را از محل تهاتر نفت و گاز دريافتي كشور تركيه دريافت كرده بود ولي در اين 4 سال بارها واحدهاي فاز 11 دچار افزايش قيمت شده كه جهت جلوگيري از سوء استفاده هاي مالي نياز به بررسي دقيق از طرف مسئولين قضايي و حاكميتي ميباشد.
به علت شرايط تحريم و سياسي بازي مسئولين داخلي و عدم پذيرش مسئوليت دولت يازدهم نسبت به تحويل مسكن مهري كه باپيشرفت 75% از دولت قبل تعهد داشته با مزخرف خواندن مسكن مهر و عدم توجه به دستورات امام خامنه اي رهبر معظم انقلاب از تكميل و تحويل واحدها سر باز ميزند و با تحميل فشار مالي بر روي دوش متقاضيان ،آنها را در اين شرايط تورم و بيكاري زير فشار مضاعف قرار داده است.
مسئولين امر مسكن مهر بدون اعلام هيچ گونه گزارش مالي جهت شفاف سازي نحوه هزينه كرد خود تا سال 95 رو به دريافت هاي مجدد از متقاضيان نموده و آورده هاي نقدي را به 40ميليون تومان و مبلغ وام بانكي را نيز به 30ميليون تومان افزايش داده در صورتي كه متقاضيان با پرداخت بموقع به تعهدات خود عمل كرده اند و همچنين بالاجبار بايد مبلغ 3 ميليون تومان ديگر بابت سود دوران مشاركت پرداخت كنند كه اين دوران مشاركت بعلت عدم انجام تعهدات شركتهاي سازنده بوده است.
بنده به نمايندگي متقاضيان مسكن مهر پرديس خواهشمند است نسبت به اطلاع رساني تجمع روز 14/12/95 اقدام نماييد
پاسخ
حامد قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
جناب روحانی
کجاست آن تدبیری که امیدوارمان کند
پاسخ
Amir
United States of America
۱۷:۰۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
سلام
خسته شدیم
جونمون به لب رسیده
چرا از خلف وعده مسئولین برای اففتاح فاز 11مسکن مهر پردیس گزارش تهیه نمیکنید
به والله هرکس در مقابل ظلم سکوت کنه به اندازه ظالم مقصر
مسکنی که قرار بود با 19میلیون ظرف 18ماه تحویل متقاضیانی بشود که بیشتر از 4سال ثبت نام کرده اند اما نه تنها مسکنی تحویل ندادن هر بار مبالغ را افزایش میدهند
بلکل اصل طرح فراموش شده این طرح برای قشر ضعیف جامعه بوده
توروخدا منعکس کنید گزارش بگیرید مسئوین را به چالش بکشید نترسید همه متقاضیان حامی شما خبرنگاران با وجدان هستند
پاسخ
اعضای گروههای وحدت پردیس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
اگر مردم نتونند به دولت مملکتشون اعتماد کنند باید به کی اعتماد کنند؟! دولتی که صحبت از تدبیر و امید میکنه ولی تدبیری برای مردم دیده میشه و فقط نا امیدی افزایش پیدا میکنه. موقع انتخابات تعهدات رو قبول میکنن و بعد که خر از پل گذشت اون رو مزخرف و خطرناک و پرت و پلا میخونن چطور میتونن انتظار داشته باشن که این مردم رنج کشیده و ستمدیده بهشون رای بدن. اگر به دولتها نشه اعتماد کرد ولی به خدا میسه اعتماد کرد و امیدوارم خدا جواب ظالمین و ستمگران رو بده.
پاسخ
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
سلام چرا مسکن مهر ابهر تحویل نمیدن الان من یا بچه بی خانه دربدر موندم خواهشا رسیدگی نمایید
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
سلام خواهشا یکم به فکر این مسکن مهرها باشین که ۱۳ سال مستجریم با دو بچه هنوزم چشم براهیم که مسکن مهر خونه ما رو تحویل بده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها