يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۳۱۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
رئیس سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی با صدور پیامی به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفت و اعلام کرد: به برنامه‌ریزی و سیاست گذاری‌های متناسب، برای تحقق مطالبات رهبری خواهد پرداخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ، متن پیام رئیس سازمان صداوسیما به این شرح است:

رهبر فرزانه انقلاب در دیدار روز گذشته خود با معلمان و دانش آموزان به مناسبت روز معلم ضمن گلایه از صداوسیما در ضعف برنامه سازی برای طیف نوجوان و جوان، توصیه‌هایی را نیز به رسانه ملی در ارتباط با این قشر از جامعه ایراد فرمودند که نشان از تیزبینی و دقت و درایت ایشان در ارتباط با رسانه ملی و ضرورت برنامه سازی برای نسل نوجوان و جوان و نیازهای این نسل دارد.

ایشان در فرازی از سخنان خود فرمودند که برنامه‌های تلویزیون در بخش آموزش متناسب با نیاز جوانان نیست و درهمین زمینه به توجه ویژه بر ابعاد دینی و اخلاقی برنامه‌ها تاکید کردند.

صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران از این طریق به فرمایشات معظم له، لبیک گفته و به برنامه‌ریزی و سیاست گذاری‌های متناسب، برای تحقق مطالبات رهبری خواهد پرداخت و به منظور رفع دغدغه‌ های رهبر معظم انقلاب آمادگی خود را برای بهره‌گیری از نظرات نخبگان و کارشناسان اعلام داشته و در این زمینه تلاش خواهد کرد تا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و استفاده از کارشناسان متخصص، بسترها و زیرساخت های لازم را برای تحقق منویات رهبری در توجه به نیازهای جوانان و تولید برنامه هایی به شیوه های هنرمندانه و کارشناسانه برای اقناع فکری، روحی، دینی و علمی آنان فراهم آورد.
بی شک رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب برای همه دلسوزان به اسلام و نظام فصل الخطاب است و تبعیت از رهنمودهای معظم له راهگشای همه مسائل خواهد بود

محمد سرافراز
رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها