يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۳۴۰
زمان انتشار: ۰۰:۵۶     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، بازیکنان پرسپولیس که از دست دادن صدر جدول برای شان سنگین بوده و گران تمام شده طی روزهای اخیر در گفت و گوهایی که داشتند به قضاوت داوری بازی استقلال و سایپا پیله کرده و مدعی شده اند تمام کارشناسان گفتند پنالتی استقلال درست نبود و داور نباید پنالتی می گرفت.
 
 در این میان میلاد فخرالدینی که خطای پنالتی بحث برانگیز دقیقه 48 بازی ورزشگاه تختی روی او انجام شد، با یکی از دوستان نزدیک خود در پرسپولیس تماس گرفته و به او گفته به همبازیانت بگو حرف اشتباه نزنند. اگر پنالتی نشده بود، خودم مصاحبه می کردم و می گفتم پنالتی نبود اما مدافع سایپا موقع دفع توپ روی من خراب شد و نگذاشت بازی را دنبال کنم. شک نکن پنالتی بود.
 
 گویا میلاد به این بازیکن پرسپولیس گفته؛ به پرسپولیسی ها بگو زود قضاوت نکنند و اول صحنه پنالتی را با دقت ببینند و بعد نظر بدهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها