أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۶۲۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
دو تیراندازی در مراکز خرید در حومه شهر واشنگتن به کشته شدن 1 نفر و زخمی شدن سه نفر منجر شد؛ 14 مدرسه و تمامی مراکز تفریحی در شهر محل وقوع این حوادث به حالت تعطیل درآمده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پلیس می‌گوید تیراندازی در دو مرکز خرید در حومه شهر واشنگتن، پایتخت آمریکا به کشته شدن 1 نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر منجر شده است.

بنا به گزارش رویترز، پلیس گفته هنوز اطلاعی از اینکه آیا این تیراندازی‌ها به هم مرتبط بوده‌اند یا خیر در دست نیست.

در حالی که فرد ضارب متواری است، مقامات مسئول دستور داده‌اند 14 مدرسه و تمامی مراکز تفریحی این بخش به حالت تعطیل درآیند.

اولین تیراندازی در یک مرکز خرید در شهر «بتزدا» در حومه واشنگتن در ایالت «مریلند» اتفاق افتاد. بر اساس گزارش‌ها، دو مرد و یک زن در این حادثه هدف تیراندازی قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شدند. حال آنها وخیم گزارش شده است.

تیراندازی دوم، حدود نیم ساعت بعد اتفاق افتاد و در جریان آن یک زن بر اثر تیراندازی در فروشگاهی حدود 13 کیلومتر دورتر از محل وقوع حادثه اول، جان باخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها