يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۷۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
پرسپولیسی‌ها آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر گسترش فولاد را امروز در زمین شماره دو برگزار کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، شاگردان برانکو ایوانکوویچ که خود را برای دیدار با گسترش فولاد در هفته بیست و نهم لیگ برتر آماده می کنند، با حضور در زمین شماره دو، آخرین تمرین خود را برگزار کردند.


* تمرین با صحبت های برانکو حول تمرین و شرایط آیتم آن آغاز شد و در ادامه بازیکنان کار خود را زیر نظر مارکو، مربی بدنساز این تیم شروع کردند.


* هافبک دفاعی مصدوم پرسپولیس در سفر به تبریز سرخپوشان را همراهی نخواهد کرد. مهرداد کفشگری با لباس شخصی در محل تمرین حضور یافت.


* دیگر مصدوم پرسپولیس هم برنامه تمرینی خود را طبق نظر کادرپزشکی دنبال کرد و میلاد کمندانی برنامه فیزیوتراپی را انجام داد.


* فوتبال هدفمند و مرور تاکتیک‌های تیمی و گروهی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت و کادرفنی عملکرد آنها را زیر نظر گرفتند.


* سوشا مکانی، الساندر لوبانف و دو دروازه دیگر پرسپولیس هم زیر نظر ایگور تمرین کردند.


* محمود خوردبین در محل تمرین سرخپوشان حضور داشت و عملکرد بازیکنان را از نزدیک مشاهده کرد و از سویی امور تیم را برای سفر مورد پیگیری قرار داد.


*خوش و بش برانکو با ایگور و دروازه‌بان‌ها برای افزایش روحیه آنها جالب توجه بود.


*محسن بنگر در تمرین امروز حضوری فعال داشت و همپای دیگر بازیکنان در تمرینات گروهی شرکت کرد.


*بازیکنان پرسپولیس پس از تمرین ناهار را در کنار یکدیگر صرف کردند و در ساعت 16:30 دقیقه از تهران راهی تبریز خواهند شد.


تیم فوتبال پرسپولیس فردا از ساعت 18 در تبریز به مصاف گسترش‌فولاد خواهد رفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها