أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۸۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
«دورهمی» در شب گذشته به میزبانی محمد مایلی کهن و امین زندگانی رفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: برنامه «دورهمی» در شب گذشته با حضور دو چهره برجسته هنری و ورزشی به همراهی بازیگران بخش نمایشی خود به روی آنتن رفت.

«دورهمی» در شب گذشته با میزبانی از محمد مایلی کهن و امین زندگانی با تعریفی از مهربانی و مهمان‌نوازی ما ایرانی‌ها آغاز شد.

در همان ابتدای این برنامه تلویزیونی، مهران مدیری از یکی از مهمانان ویژه خود محمد مایلی کهن به روی صحنه «دورهمی» دعوت کرد و با حضور محمد نادری او را در برنامه شب گذشته غافلگیر کرد.

از گلایه‌های مایلی کهن تا موتور‌سواری در «دورهمی»

مایلی کهن سرمربی سابق تیم صبای قم در گفتگوی خود با مهران مدیری، به عمر 63 ساله خود اشاره کرد و از سختی‌های زندگی این‌گونه گفت: به اندازه تمام عمرم سختی کشیدم و لذت بردم و در مقابل آن در دوران جوانی به معنی واقعی جوونی کردم و به همین دلیل است که این روزها تمام تجربه‌هایم را در اختیار بچه‌های تیم فوتبال و فرزندان خودم قرار می‌دهم.

وی در ادامه با بیان اینکه من در زندگی تجربه تلخ و ناموفق داشته‌ام، بیان کرد: اعتراض به داورها و زود عصبانی شدنم از تجربه‌های ناموفقم است که همیشه در اختیار بچه‌های تیم قرار می‌دهم.

مایلی‌کهن تاکید کرد: من از تمام فوتبال لذت می‌برم؛ فوتبال میدان جنگ نیست، بلکه فوتبال ورزشی است برای لذت بردن و در انتهای هر بازی سوت زندگی دوباره از نو زده می‌شود.

از گلایه‌های مایلی کهن تا موتور‌سواری در «دورهمی»

در ادامه این گفتگو مایلی کهن به یکی از اتفاقات تلخ زندگی خود اشاره کرد که منجر به فوت پدر محمد نادری بازیگر نقش کاپیتان شد.

محمد نادری در خلال این صحبت‌ها به دعوت مهران مدیری به روی صحنه آمد و از خاطرات دوران کودکی و تصادف منجر به فوت پدرش گفت.

مایلی کهن پس از گپ و گفت با محمد نادری و مهران مدیری، از نقاط ضعف و گلایه‌هایش به کی‌روش گفت و درخصوص اتوبان رفاقتش با علی پروین بیان کرد: اتوبان رفاقت با اکثر آدم‌ها دو طرفه است؛ اما نمی‌دانم چرا با این همه ارادت به آقای پروین همچنان اتوبان رفاقمان با این بززرگوار یک طرفه است.

محمد مایلی کهن در پایان «دورهمی» خود با تماشاگران، در استودیوی این برنامه و رو به بینندگان تلویزیونی توضیح داد: بزرگترین آرزوی من سربلندی کشور و وطنم است. ما در سرزمین خود جوانان با استعداد زیادی داریم، زمین‌هایی داریم که وجب به وجب طلاست و با ارزش است.

مهران مدیری در ادامه برنامه با پرداختن به موضوع مهربانی از طراحی و ساخت دیوار مهربانی گفت.

از گلایه‌های مایلی کهن تا موتور‌سواری در «دورهمی»

سپس در ادامه، امین زندگانی سوار بر موتور وارد صحنه «دورهمی» شد و پس از سلام و گپ و گفت دوستانه به گفتگو با مهران مدیری نشست.

در این برنامه امین زندگانی از بالا بودن آستانه تحملش در برابر خشم و عصبانیت گفت و در خصوص نقاط ضعف خود بیان کرد: خوشبختانه آستانه صبرم بالاست اما بی‌احترامی تنها نقطه‌ای است که به هر دلیلی من را عصبی می‌کند و همچنین با دید زدن بچه‌ها و آزار و اذیت حیوانات کنترل خودم را از دست می‌دهم.

وی در ادامه به یکی از بهترین تفریحات خود و همچنین عجیب‌ترین آن‌ها اشاره کرد و گفت: من در واقع خیلی فکر می‌کنم و در لحظه قدرت تخیل خود را به بازی می‌گیرم. حتی در زمانی که دارم با کسی حرف می‌زنم، تفریح و فکر می‌کنم.

در ادامه صحبت‌های زندگانی، الیکا عبدالرزاقی با گریم و پوشش نقش خود در «دورهمی» به صحنه آمد و همراه امین زندگانی همسر خود شد.

بازیگر فیلم سینمایی «ملک سلیمان نبی» به قدرت بازی الیکا عبدالرزاقی اشاره کرد و گفت: حضور در کنار آقای مدیری و بازی در نقشی فانتزی که دور از فضای رئال است، کاری بس دشوار است که این هماهنگی بین کارگردانی و بازیگران تنها می‌تواند آن را به خوبی ادا کند.



زندگانی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا دستمزد بازیگرها نسبت به کاری که انجام می‌دهند کم است، توضیح داد: تصور عموم مردم این است که یک بازیگر بیشتر از حق و زحمتش پول می‌گیرد و این در حالی است که یک بازیگر پول زندگی نکردن و تمام خاطره‌سازی‌هایش را طلب می‌کند. یک بازیگر با نقش‌هایش برای همه خاطره ساز می‌شود اما برای خود خاطره‌ای ندارد و فکر می‌کنم در کشور ما کمترین بها به جامعه هنرمندان و بازیگران است.

امین زندگانی در پایان گفته‌های خود از شادی‌ها و فداکاری‌هایی گفت که اگر دلیرمردان و سربازان نبودند این شادی، خنده و دورهمی های دوستانه وجود نداشت.

مهران مدیری به عنوان حسن ختام برنامه تلویزیونی «دورهمی» بار دیگر مهربانی را تعریف کرد و گفت: مهربانی اگر انجام شود، به حتم پاسخی به همان اندازه مهربان دریافت می‌کنیم و یاد بگیریم که جواب مهربانی و لطافت را با مهربانی بدهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها