أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۹۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از تداوم کاهش قیمت مرغ در بازار خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، مهدی یوسف‌خانی قیمت مرغ را در مراکز خرده فروشی ۵۵۰۰ تومان اعلام کرد و اظهارداشت: نرخ این کالا نسبت به هفته گذشته ۲۰۰ تومان کاهش یافته است.

وی، قیمت این کالا را درب کشتارگاه و در میدان بهمن ۴۹۰۰ تومان و تحویل درب واحدهای صنفی ۵۰۰۰ تومان اعلام کرد و ادامه داد: تقاضای کم و عرضه زیاد تعادل بازار را برهم زده است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی افزود: قیمت هرکیلوگرم ران مرغ با کمر ۴۵۰۰ تومان و ران بدون کمر برابر با نرخ مرغ و ۵۵۰۰ تومان است.

یوسف‌خانی، شرایط بازار مرغ را نامطلوب توصیف کرد و گفت: پیش بینی می‌شود در روزهای آینده با کاهش قیمت این کالا مواجه باشیم و احتمالا تا پایان هفته جاری قیمت مرغ ۲۰۰ تومان ارزان‌تر خواهد شد.

وی همچنین قیمت هر بسته نیم کیلویی سنگدان مرغ را ۲۵۰۰ تومان عنوان کرد و اظهارداشت: قیمت هر بسته نیم کیلوگرمی جگر مرغ هم ۱۵۰۰ تومان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها