أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۹۸۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۵     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نه برای پرسپولیس و نه برای هیچ رنگ دیگری به میدان نخواهد رفت و فقط به دنبال شرافت ذوب آهن است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی برابر سیاه جامگان اظهار کرد: نیمه اول خوب کار نکردیم و دقایق بدی را گذراندیم. شاید یکی از بدترین فوتبال‌های ذوب آهن در فصل جاری بود.

وی ادامه داد: نیمه دوم شرایط خیلی بد بود و با توجه به اینکه احتیاج به گل داشتیم، خود را جمع و جور کردیم و توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. البته از این ذوب آهن راضی‌ام چون در آسیا و لیگ همزمان بازی می‌کنیم و با این میزان انرژی در زمین ظاهر شدیم.

گل‌محمدی درباره بازی هفته آینده خود با استقلال خوزستان و شائبه‌هایی مبنی بر اینکه احتمال دارد ذوب آهن برای پرسپولیس بازی کند گفت: قطعا با تمام قوا بازی خواهیم کرد و ما برای فوتبال و شرف‌مان بازی می‌کنیم. با اینکه 5 روز بعد از بازی با استقلال خوزستان باید جلوی تیم پرستاره العین ظاهر شویم اما شایستگی‌های ذوب آهن را مقابل استقلال خوزستان برای رد شایعه‌ها ارائه خواهیم داد. من نه برای پرسپولیس و نه هیچ رنگ دیگری به میدان نخواهم رفت.

او درباره بازی با العین اظهار کرد: این تیم 8 بازیکن ملی‌پوش و 4 بازیکن میلیون دلاری دارد و قطعا سخت‌ترین بازی‌های ذوب آهن در مقابل همین العین خواهد بود. با پیروزی برابر آن‌ها عیار ذوب آهن را به نمایش خواهیم گذاشت. اصلا چکیده فصل جاری ما سه بازی پیش رو یعنی دو بازی با العین و فینال جام حذفی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از مدیریت کارخانه تقاضامندم که حمایت بیشتری از ما داشته باشند و به ما توجه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها