أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۵۵۵۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
نعمتی انارکی گفت: هر موضع گیری روابط عمومی به مثابه یک سند رسمی محسوب می‌شود که التزام حقوقی و قانونی دارد. طبیعتا این قاعده در ارتباط با خبر استعفا یا انتصاب، واجب‌الاجرا تر هم می‌شود و تا قبل از تایید‌های رسمی، روابط عمومی از حیث قانونی و سازمانی نمی‌تواند موضع گیری کرده یا آن را رسانه‌ای کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دفاع پرس، داوود نعمتی انارکی مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی درباره وقایع اخیر صدا و سیما، پس از چند روز سکوت در گفتگویی، توضیحاتی ارائه کرد.

وی در خصوص تغییر رئیس سازمان صداوسیما و سکوت روابط عمومی رسانه ملی گفت: واقعیت این است که روابط عمومی رسانه ملی مثل هر روابط عمومی دیگری در چنین شرایطی واکنش خود را ملتزم به اسناد تایید شده و احکام امضاء شده می‌کند و موضع گیری روابط عمومی به عنوان یک نهاد رسمی، صرفا یک اظهار نظر و واکنش تحلیلی نیست بلکه هر موضع گیری روابط عمومی به مثابه یک سند رسمی محسوب می‌شود که التزام حقوقی و قانونی دارد.

نعمتی انارکی افزود: طبیعتا این قاعده در ارتباط با خبر استعفا یا انتصاب، واجب‌الاجرا تر هم می‌شود و تا قبل از تایید‌های رسمی، روابط عمومی از حیث قانونی و سازمانی نمی‌تواند موضع گیری کرده یا آن را رسانه‌ای کند، لذا معتقدم روابط عمومی سازمان صدا و سیما در این باره بر مبنای اصول حرفه ای و اخلاقی خود عمل کرده است و با وجود تماس‌های زیاد خبرنگاران در روزهای اخیر، خود را مقید به انتشار اخبار رسمی در این خصوص می‌داند.

رئیس روابط عمومی سازمان صدا و سیما با اشاره به شایعاتی که در خصوص عدم حضور آقای سرافراز در محل کار خود، خاطرنشان کرد: اینکه دکتر سرافراز در محل کار خود حضور نداشته، صحت ندارد و همچنین از لحاظ قانونی هر مسئولی خود را موظف می‌داند تا آخرین لحظه، کارها و وظایف محوله خویش را پیگیری کرده و نظارت خود بر عملکرد حوزه های مختلف را ادامه دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها