کد خبر: ۳۷۵۷۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
آیت‌الله موحدی‌کرمانی در خطبه‌های نمازجمعه تهران؛
خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: پدیده قاچاق پدیده بسیار خطرناک است چرا که به اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کند و مسئولان مربوطه باید با قاطعیت با این پدیده برخورد کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی خطیب نماز جمعه تهران طی سخنانی اظهار داشت: پدیده قاچاق پدیده بسیار خطرناک است و به اقتصاد کشور ضربه می‌زند بنابراین مسئولان مربوطه باید با قاطعیت با این پدیده برخورد کنند.

وی تصریح کرد: از برادر عزیزمان سردار سلامی و مواضع قاطع ایشان و هشدار به آمریکا، شرکا و متحدان منطقه‌ای‌اش به دلیل استفاده از ادبیات تهدید‌آمیز تشکر می‌کنم. چرا که به گفته سردار سلامی در صورت تکرار طبق حق قانونی عبور از تنگه هرمز بر روی آمریکا و متحدانش بسته خواهد شد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه سخنان خود شهادت شهید ناظری و مصطفی بدرالدین را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهید ناظری شهیدی شجاع بود و خداوند وی را با اهل بیت محشور بفرماید.

آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به انتساب علی عسگری برای ریاست سازمان صدا و سیما گفت: آقای عسگری بدانید که بار سنگینی بر دوش شماست و مسئله صدا و سیما مسئله مهمی قلمداد می‌شود چرا که یک دانشگاه سیار است، همه می‌بینند و در جانشان نفوذ می‌کند.

وی تاکید کرد: صحنه‌های مبتذل، مهیج را ارائه ندهید و بر جوانان رحم کنید.

آیت‌الله موحدی کرمانی همچنین در خطبه‌های اول خود در مورد انقطاع من‌الله و انقطاع الی‌الله به ارائه توضیحاتی پرداخت و بیان داشت: انقطاع الی‌الله یعنی خدایا من را از تمام فریب‌ها و دام‌های شیطان جدا و به خودت وصل کن اما در انقطاع من‌الله انسان آنقدر بدبخت می‌شود که خود را از خدا جدا می‌کند.

وی با بیان اینکه انسان حتی می‌تواند در حالت نماز نیز انقطاع من‌الله داشته باشد، گفت: انسانی که انقطاع من‌الله صورت داده باشد نماز می‌خواند اما با خدا نیست و فکرش جای دیگری است. مُلک و مِلک را هر دو از خود می‌داند و این خطر، خطر انقطاع من‌الله است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران بزرگترین قطع برای انسان را استکبار به خود دانست و گفت: من یعنی بریدن از خدا وقتی از خدا بریده شد طاغوت می‌شود. یعنی منافع خود را و نزدیکان خود را ببینیم. این من یعنی شروع طاغوت و امیرالمومنین در نامه‌ای به مالک اشتر می‌فرماید خدا از تو خواسته حالا که در مقامی هستی به نیازهای مردم توجه کنید و آنها را رها نکنید.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در ادامه به مسابقات بین‌المللی قرآنی در ایران اشاره و خاطرنشان کرد: به برادر عزیزم آقای محمدی تبریک می‌گویم چرا که رمز سعادت ما این است که قرآن در جامعه ما زنده شود و رمز سعادت امت اسلامی نیز نخست آشنایی با قرآن و دوم عمل به قرآن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها