کد خبر: ۳۷۶۰۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
بیست و هشتمین نشست تخصصی خود را با موضوع "کاهش قیمت تمام شده شیر تولیدی از طریق ارتقای سطح ژنتیکی برگزار می شود.
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، این روزها اخبار مربوط به معضل تحویل شیر دامداران توسط کارخانجات لبنی در صدر اخبار رسانه ها قرار دارد. کاهش سرانه مصرف شیر به دلیل پایین بودن قدرت خرید مردم باعث شده شیر تولیدی، روی دست دامدار بماند. و این یکی از مهمترین چالشهای حوزه بهداشت و تولید کنندگان دامپروری می باشد.

نظر به اینکه امسال تحت عنوان" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده است، راهکارهای بهینه سازی تولید و کاهش قیمت تمام شده شیر از اولویت های اقتصاد مقاومتی در صنعت گاو شیری می باشد. بدون تردید یکی از دلایل کاهش سرانه مصرف شیر، پائین بودن قدرت خرید مصرف کنندگان داخلی می باشد. زیرا شرایط رکود اقتصادی باعث شده که بخش های عمده ای از اقشار جامعه از توان خرید پائینی برخوردار باشند.

لذا کاهش قیمت تمام شده شیر تولیدی علاوه بر اینکه باعث افزایش رقابت پذیری صنعت گاو شیری جهت حضور در بازار های جهانی می شود، به پایداری واحدهای تولیدی در شرایط رکود اقتصادی نیز کمک می نماید.

زیتون اصفهان در ادامه سلسله نشست های تخصصی خود در زمینه ارتقاء کیفیت صنعت گاو شیری بیست و هشتمین نشست تخصصی خود را با موضوع "کاهش قیمت تمام شده شیر تولیدی از طریق ارتقای سطح ژنتیکی گله گاو شیری" با حضور مهندس صانعی کارشناس ارشد ژنتیک و اصلاح نژاد دام و نماینده علمی و فنی شرکت سی آر آی در ایران، در مورخ 28 اردیبهشت 95 برگزار می نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها