يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۶۳۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
آقای هاشمی! شما و مردان‌تان و بعضی از فرزندان‌تان آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث را فرشته نجات می‌دانید و عملا با شعار مرگ بر آمریکا و استکبار مخالفت کردید و بعضی از فرزندان شما عملا با دست پرورده انگلیسی‌ها (فرقه ضاله بهائیت) طرح دوستی برقرار کردند و می‌گویند ما خانوادگی این‌گونه هستیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جواد کریمی‌قدوسی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (27 اردیبهشت 95) گفت: راهبرد دشمن و منافقین در این ایام متوجه این است که شرایطی مشابه زمان امیرالمومنین برای امت اسلام و رهبری معظم آن به وجود آورند؛ دورانی که خود حضرت همیشه از آن به تلخی یاد می‌کردند اما با وجود این ملت پرورش یافته در مکتب نهج‌البلاغه و امام و رهبری، چنین شرایط شومی دیگر بر اسلام تحمیل نخواهد شد.

وی از هاشمی‌رفسنجانی به عنوان یکی از خواص عبرت آموز در انقلاب اسلامی نام برد و اظهار داشت: زمانی از مردان آقای هاشمی شنیدم که می‌گفتند در سال 84 استحاله کامل انقلاب به وقوع می‌پیوندد و آنها خود را برای آن روز آماده می‌کردند که عملا نظام امامت را به سلطنت و امپراتوری هاشمی و فرزندانش تبدیل کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خطاب به هاشمی رفسنجانی گفت: مگر نشنیدید چندی قبل، نزدیکان شما گفتند مردم ایران ما را می‌پرستند؟ شما در دوران طولانی به دنبال سلب شهامت و جرأت ملت در برابر دشمنان و به ویژه آمریکا بودید. آقای روحانی که می‌گوید آمریکا کدخدا است، شاگرد مکتب شماست و این گونه مسائل را در محضر شما آموخته است.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی! ضربه شما به انقلاب، اسلام و ملت از ضربه منافقین ابتدای انقلاب کمتر نبود. منافقین، جان دلدادگان انقلاب اسلامی را گرفتند و آنها را ترور کردند و شما در فتنه 88 و بعد از آن به آبروی انقلاب، روحانیت و شهدا ضربه زدید و گناهی مرتکب شدید که توبه‌پذیر نیست.

وی افزود: آقای هاشمی! شما پشت سر کلمه اسلام و امام موضع خصمانه می‌‌گرفتید و به آبروی شهدا و مسلمین ضربه می‌زدید و آنها (منافقین) نیز زیر آیه شریفه «فضل‌الله المجاهدین...» خون مظلومین و مسلمین را می‌ریختند. آقای هاشمی! شما در دورانی که شبیه دوران علی علیه اسلام است، مقابل معارف نهج البلاغه و حجت الهی در عصر غیبت ایستادید و تشابه زیادی میان عملکرد شما و برخی صحابه پیامبر مکرم اسلام است که مقابل امیرالمومنین ایستادند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای هاشمی! شما و مردان‌تان و بعضی از فرزندان‌تان آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث را فرشته نجات می‌دانید و عملا با شعار مرگ بر آمریکا و استکبار مخالفت کردید و بعضی از فرزندان شما عملا با دست پرورده انگلیسی‌ها (فرقه ضاله بهائیت) طرح دوستی برقرار کردند و می‌گویند ما خانوادگی اینگونه هستیم.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی! شما بودید که فتنه 88 را رهبری کردید تا به اساس ولایت و امامت انقلاب ضربه بزنید. سالیان زیادی برنامه‌ریزی کردید که علمای بلاد و بعضی از مراجع تقلید را در حمایت از جایگاه ولایت و مصداق آن دچار تردید کنید.

وی افزود: آقای هاشمی! شما با تمام وجود خود در انتخابات اخیر در مقابل آرمان‌های انقلاب اسلامی که مصداق آن وحدت ملی و شورای نگهبان بود ایستادید و به آنها جسارت کردید. در انتخابات اخیر گفتید مردم کار را تمام می‌کنند و آنچه که وعده اولیای الهی است کار شما و مردان‌تان در این انقلاب تمام شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای هاشمی! شما بودید که در امور داخلی و سیاست حکومتی که راهبرد ایجاد اختلاف بین اصولگرایان و ایجاد وحدت بین عناصر فتنه را دنبال می‌کردید. شما نماد تفکر مدیریت اشرافی هستید و مدیرانی با این ویژگی تربیت کردید و قطب اسلام ناب شهدا و ملت نجیب، قطب مدیریت جهادی هستند که هزاران هزار بسیجی آماده شهادت تربیت کردند.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی! اسلام و روحانیت نمی‌‌گذارند شعله‌های پرفروغ جهاد در راه خدا کم فروغ شود و مصداق این مجاهدت امروز شهدای مدافع حرم و بصیرت عالی این ملت است و شما در این ایام نقطه مقابل آنان تلاش کردید تا از جامعه اسلامی جهاد زدایی کنید و مجاهدان شریف این میدان را افراطی، عقب‌مانده و تندرو معرفی کنید.

وی افزود:‌ آقای هاشمی! ارادت و ایمان مردم به اسلام و روحانیت یا عملکرد شما ذره‌ای خدشه‌دار نمی‌شود و حساب شما را مدت‌ها قبل از حساب انقلاب و شهدا جدا کرده‌اند. بخش زیادی از توان این ملت که در چارچوب دولت‌ها فراهم شده بود صرف فتنه و دوقطبی کردن جامعه و انحراف در ارزش‌ها و فضیلت‌ها کردید و عملا باعث مشکلات معیشتی امروز شدید.

کریمی‌قدوسی در پایان، به هاشمی رفسنجانی توصیه کرد تا دست از ایجاد زحمت برای انقلاب بردارد و افزود: شما امروز دوست و یار انقلاب نیستید، شر مرسانید. کار تمام شده، فرصت نجات هم باقی نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها