أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۶۷۰۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
سرمربی آکادمی استقلال گفت: «از پیشکسوت‌ها می‌خواهم بازیکن معرفی نکنند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی، گلزن ديروز استقلال هدايت اميدهاي آبي‌پوش را بر عهده دارد و مي‌خواهد در قامت يك مربي چند سامره را به فوتبال ايران معرفي كند!

* سرمربي اميدهاي استقلال ماندي.
خب اين چيزي بود كه از من خواستند و قرار است باز هم در خدمت اميدهاي استقلال باشم. به هر حال وظيفه‌اي است كه بر دوش من افتاده و اميدوارم به بهترين شكل ممكن انجام بدهم. فصل گذشته نيز مي‌توانستيم قهرمان شويم. هفته‌ها صدرنشين بوديم و در دربي اميد 6 گل به پرسپوليس زديم اما متأسفانه اتفاقاتي رقم خورد كه ما را از اين مهم دور كرد. دوست ندارم زياد آن اتفاقات را باز كنم ولي از خودي‌ها ضربه خورديم.

* يك سال باتجربه‌تر شده‌اي.
بله و صدالبته سعي كردم دانش خودم را بالاتر ببرم. من خودم را در اول راه مي‌دانم و حالا حالاها بايد بياموزم.

 

* شرايط آكادمي استقلال چگونه است؟
به هر حال در اين روزها دنبال اين هستيم بازيكنان مورد نظرمان را انتخاب كنيم. مي‌خواهيم يك تيم خوب و قدرتمند را بسازيم كه به استقلال كمك كند. من يك حرفي دارم. حرف من با پيشكسوتان عزيز استقلال است. من خاك پاي اين عزيزان هستم و همواره برايشان احترام زيادي قائل هستم. در اين روزها كه پيش‌فصل اميدهاست هر كدام از پيشكسوتان يك بازيكن را معرفي مي‌كنند و توقع دارند بازيكن مورد نظرشان را به خدمت بگيريم. آنها اجازه بدهند بازيكناني را جذب كنيم كه به درد استقلال بخورند و فردا روزي بتوانند به استقلال كمك كنند نه اينكه دوستان و آشنايان خودمان را بگيريم. برخي از اين نفرات كه معرفي مي‌شوند فوتباليست هم نيستند. پسر خودم را كه واقعاً فوتباليست است به تيم ديگري بردم تا خداي نكرده حرف و حديثي به وجود نيايد. من دوست ندارم شرمنده پيشكسوتان استقلال شوم. البته بازيكناني كه از نظر فني خوب هستند قدم‌شان روي چشم.

 

* بگذريم. از استقلال حرف بزن كه در ليگ برتر سوم شد.
استقلال در فصل جديد پوست انداخته بود و دست به جوانگرايي زد. با توجه به اينكه جواز آسيايي گرفت و به فينال جام‌حذفي صعود كرد تا حدود زيادي نمره قبولي مي‌گيرد و البته اميدوارم قهرماني جام‌حذفي پاداشي باشد براي هواداران عزيز استقلال كه از تيم حمايت كردند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها