أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۶۷۸۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
اوایل فروردین امسال، زن میانسالی با پلیس تماس گرفت و از قتل هوویش توسط همسرش خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آنا، او گفت: شوهرم سه زن دارد و من به همراه يكي از هووهايم در يك ساختمان زندگي مي‌كنم. صبح امروز صداي گريه نوزاد هوويم را شنيدم و وقتي به آپارتمان او آمدم، بدن بي‌جان او را كنار نوزادش ديدم. قاتل او همسرم است، آنها با هم اختلاف داشتند. ماموران متوجه شدند كه زن ميانسال با هوويش اختلاف شديد داشته و شب قبل از جنايت باهم درگير شده‌اند و همسر مقتول ساعتي قبل از قتل خانه را ترك كرده است.

با كسب اين مدارك زن ميانسال به قتل اعتراف كرد و گفت: از وقتي شوهرم با هوويم ازدواج كرده بود، ديگر به من اهميتي نمي‌داد. همين باعث شده بود كه نسبت به هوويم حسودي كنم و روز حادثه سراغش رفتم و درست زماني كه حواسش به من نبود، به او حمله و وي را خفه كردم. همسرم در سيستان و بلوچستان پرونده داشت، زماني كه از اين ماجرا باخبر شد، ترسيد. او مي‌ترسيد زماني كه در رابطه با اين جنايت تحقيق مي‌كنند، به خاطر اتهامي كه در سيستان و بلوچستان داشت، دستگير شود. ترس از دستگيري باعث شد تا او متواري شود و من تصميم گرفتم جنايت را به گردن او بيندازم چرا كه نمي‌توانست هيچ دفاعي از خود كند.

به اين ترتيب اين زن به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها