کد خبر: ۳۷۸۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۱۵ بهمن ۱۳۹۰

علی عسگریان در دومین روز از اردوی تشکیلاتی آموزشی جهاد اکبر با حضور در میان دانشجویان بیان داشت:فردی مانند امام خمینی (ره) در برابر دستگاه پیچیده دشمن و در برابر قدرت سیاسی و اقتصادی تنها با داشتن ایمان و استعانت از خدای متعال در مقابل همه جبهه کفر می ایستد و جریانی را هدایت و رهبری می کند که اکنون بعد از گذشت سی سال مردم جهان از ثمرات آن بهره می برند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»،علی عسگریان با حضور در دهمین اردوی تشکیلاتی آموزشی جهاد اکبر به بازگویی و تشریح جریانات دانشجویی موجود در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی پرداخت.

عضو هیئت موسس اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در ابتدا با تاکید بر اینکه باید دائم به یاد خدا بود، ذکر عملی را بهترین ذکر نامید و گفت: این موضوع توسط علما و بزرگان ما مخصوصا آیت الله بهجت بارها و بارها تاکید شده است چرا که غیر از تاثیرگذاری بر خود فرد بر دیگران نیز تاثیر می گذارد.

وی با اشاره به ایام پیش رو و دهه فجر انقلاب اسلامی، ایمان و استعانت از خدای متعال را از عوامل پیروزی امام راحل در برابر دشمنان دانست و گفت: امام خمینی (ره) یک فرد بود در برابر تمام سلطه غرب و شرق. او بود که در کلبه حقیرانه و در یک اتاق بسیار محقر خود با حداقل امکانات، تمام انقلاب اسلامی را طراحی و مدیریت کرد. اگر هرکس بتواند خود را به رنگ این مفاهیم دربیاورد پیش می رود و به پیروزی می رسد که به عنوان مثال می توان به پیروزی دکتر احمدی نژاد در سال 84 اشاره کرد.

عسگریان افزود: باید بررسی کرد که در دهه فجر چه اتفاقی افتاده و چه عواملی باعث شکست جبهه مقابل و پیروزی ما شده است. این را باید در نظر گرفت که دشمن وقتی این همه فعالیت می کند و از تمام ترفند ها و حیله ها برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند و نتیجه نمی گیرد ناشی از چیست. وقتی دشمن با این همه تلاش به نتیجه نمی رسد این قضیه برای او بسیار دردآور است.

عضو سابق شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در ادامه به جنبش های دانشجویی در دانشگاه اشاره کرد و بعد از بیان ماجرای تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان، به حوادثی که در دهه شصت رخ داد اشاره کرد. وی با بررسی نحوه شکل گیری و انشقاق دفتر تحکیم وحدت و ذکر عوامل آن در سالهای مختلف، از دانشجویان خواست که چگونگی رنگ و بو گرفتن و سر تعظیم در مقابل غرب فرو آوردن را در این جریان دنبال کنند.

عسگریان در پایان گفت: اگر نگاهی به بیانیه های دفتر تحکیم در سال های اول بی اندازیم روح استکبار ستیزی در آن موج می زند اما سرانجام این جنبش به جایی ختم می شود که در سال های 76 و 77 آقای خاتمی مدعی کوتاه شدن دیوار عدم اعتماد بین ایران و آمریکا می شود و در ادامه کار به نقطه ای می رسد که در سالهایی پس از تشکیل تحکیم فردی مارکسیست دبیر تشکیلات شده و موجبات فساد در این جریان را فراهم می کند.  

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها