کد خبر: ۳۷۹۳۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۴     ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
اولين دوره آموزش بانكداري بصورت مجازي در استان سيستان و بلوچستان بانك ايران زمين آغاز به كار كرد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومي، يزدانجو مدير شعب بانك ايران زمين ضمن ابراز خرسندي از ايجاد زيرساختهاي لازم براي برگزاري اين دوره ها در پيام آغاز به كار اين دوره گفت: از آنجايكه شعب بانك ايران زمين در سراسر كشور پراكنده هستند برگزاري دوره هاي آموزشي براي همكاران در برخي از استانها با مشكلات زيادي مانند مسافت، نبود مدرس، هزينه و ... روبرو بود كه با راه اندازي امكانات تدريس از راه دور اين مشكلات به حداقل خود مي رسد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا امكان اجراي اين سيستم در ساير استانها نيز فراهم شده است ابراز كرد: اجراي اين سيستم در مراكز استانها امكان پذير است و بزودي مي توان بسياري از جلسات سراسري را از اين طريق برگزار كرد.

در ادامه بهرامي كارشناس مديريت آموزش در گفتگويي كوتاه اظهار داشت: استان سيستان و بلوچستان از جمله استانهاي محروم كشور است كه به جهت امكانات و بُعد مسافت مشكلاتي را جهت برگزاري دوره‌هاي آموزشي و ارتقاء سطح دانش همكاران داشت كه اميدواريم با راه اندازي امكان اجراي دوره‌هاي مجازي در اين استان به عنوان پايلوت اوليه اين مشكلات رفع شود.

لازم به ذكر است مدرس اين دوره حسن شاهي مديريت شعب استانهاي فارس،بوشهر و كهكيلويه و بويراحمد بانك ايران زمين است كه از استان فارس اقدام به تدريس مباحث بانكي براي همكاران در شعب استان سيستان و بلوچستان خواهد كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها