أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۹۶۵۸
زمان انتشار: ۱۶:۲۵     ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
رایس خبر داد؛
مشاور امنیت ملی آمریکا، از اعطای بزرگترین بسته کمک نظامی تاریخ این کشور به رژیم صهیونیستی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از هاآرتض، «سوزان رایس» مشاور امنیت ملی آمریکا در سخنرانی خود در انجمن جهانی کمیته یهودیان آمریکا در واشنگتن گفت بسته کمک جدید آمریکا به اسرائیل حدود 40 میلیارد دلار برآورد شده که منابع لازم را برای به روز رسانی ناوگان هوایی و تقویت توان موشکی آن فراهم می‌کند.
 
دولت آمریکا اوایل اردیبهشت امسال تحت فشار سنای این کشور متعهد شده بود بزرگترین بسته کمکی تاریخ خود را به رژیم صهیونیستی اعطا کند.
 
واشنگتن و تل آویو در ماه‌های اخیر برای تمدید قراردادی که در سال 2018 منقضی می‌شود مذاکراتی فشرده برگزار کردند تا قرارداد 10 ساله دیگری را به امضا برسانند.
 
واشنگتن در زمان ریاست جمهوری «جرج دبلیو بوش» و بر مبنای قراردادی از سال 2007 سالانه سه میلیارد و 100 میلیون دلار به رژیم اسرائیل کمک می‌کند.
بنا بر گزارشی که کنگره آمریکا ارائه کرده است کمک‌های نظامی واشنگتن به اسرائیل از سال 1962 تا کنون به بیش از 124 میلیارد دلار رسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها