کد خبر: ۳۸۱۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
هر چه به نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که به نوعی زمان تسویه حساب مردم شریف ایران با مردودین و ساکتین فتنه و حامیان انحرافی محسوب می شود، نزدیکتر می شویم؛ خشم برخی سیاسیون که از هم اکنون شکست خود را قطعی می بینند، بیش از پیش می گردد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، اگرچه برخی از چهره های شاخص جبهه متحد اصولگرایان سعی داشتند تا کشور را در یک شرایط بحرانی قلمداد کنند تا در این کارزار انتخاباتی، وحدت به هر قیمت و با هرکس که آنها تعیین تکلیف می کنند را در دستور کار قرار دهند و خود نیز از قبال این وحدت بی ضابطه به نوایی برسند، امّا ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای در خطبه های اخیر در نماز جمعه تهران اینگونه القائات را از جمله روشهای دشمن برای مایوس کردن ملت دانستند و مروجان این القائات شوم شیطانی را دشمن و یا انسانهای غافل معرفی کردند.

حضرت امام خامنه ای، بزرگ كردن مسائل كوچك و القای بی مبنای وجود بحران در كشور را ازجمله روشهاي  دشمنان برای مايوس كردن ملت از انتخابات مجلس برشمردند و افزودند: در كشوری كه كاملا آرام و امن است و دستگاهها و مردم در حال كار و تلاش هستند بحرانی وجود ندارد اما دشمنان و غافلان مدام از آن حرف می زنند.

البته در چنین وضعیتی بعید نیست که روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان، تمامی اظهارات قبلی برخی از اعضای خود مبنی بر بحران را شدیدا تکذیب کند!

چندی پیش عسگراولادی یکی دیگر از اعضای شاخص جبهه متحد اصولگرایان در اظهاراتی عجیب ادعا کرده بود که نظر بزرگان جبهه متحد بر این است که اعضای این جبهه حق حضور در سایر لیستهای اصولگرایی را ندارند (!) که این اظهارات نیز چندی بعد توسط برخی اصولگرایان حقیقی در جبهه متحد و چهره های شاخصی چون دکتر حداد عادل و دکتر ولایتی رد گردید.

دکتر حداد عادل، عضو کميته داوري جبهه متحد این ادعا را تکذیب کرد و در این رابطه تصریح کرد: جبهه متحد اصولگرايان به سمت وحدت مرکزي با تمامي جريانات اصولگرا حرکت مي کند لذا در خصوص حضور نامزدهاي اين جبهه در ليست هاي ديگر مانعي وجود ندارد.

چند روز پیش برخی رسانه های مطرح جبهه متحد  از مشخص شدن 20 نفر از کاندیدای قطعی جبهه متحد اصولگرایان در تهران خبر دادند که احتمالا انتشار این موضوع از روی سهم خواهی برخی احزاب این جریان و به منظور تحمیل نیروهای خود بر سایر احزاب و گروههای حاضر در جریان متحد اصولگرایی بوده است که طبق برخی گزارشات اعتراض بسیاری دیگر از اعضای جبهه متحد را در بر داشته است و این درگیری و اختلاف داخلی باعث گردید تا بار دیگر روابط عمومی جبهه متحد برای سر و سامان دادن به اوضاع آشفته داخلی این جریان و پیشگیری از رسانه ای شدن اختلافات درونی، وارد عمل شود و این لیست را نیز که توسط رسانه های منسوب به خود منتشر شده بود را حدس و گمانه زنی عنوان کند!

روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان در اینباره گفت: در دو سه روز گذشته مجددا فهرست هایی منتشر شد که بیشتر از اینکه مبتنی بر واقعیت باشد بر پایه حدس و گمان تنظیم و منتشر شده بود به طوری که در مورد برخی از این افراد هیچ بحثی در شورای مرکزی، هیات داوری و هیات اجرایی جبهه متحد اصولگرایان، صورت نگرفته است.

بعد از انتشار گزارش چندی پیش "بی باک" پیرامون لیست سهمیه بندی جریان متحد اصولگرایی که حاکی از سهم خواهی و حزب گرایی به جای توجه به گفتمان اصولگرایی در این جریان است، ابتدا بخش خبری بیست و سی به کمک این جبهه شتافت و با پخش اظهارات طولانی و مفصل دکتر زاکانی، این موضوع را تکذیب کرد و سپس بنابر گزارشات رسانه های جبهه متحد اصولگرایان، آقای قالیباف در نامه ای به این جبهه هرگونه سهمیه بندی را تکذیب کرد امّا هنوز چند روز از این موضوع نگذشته بود، مهدی ذاکری مدیرعامل موسسه همشهری در گفتگو با فارس این نامه را که توسط رسانه های این جریان منتشر شده بود را نیز تکذیب کرد و گفت:  شهردار تهران هیچ نامه‌ای به جبهه متحد اصولگرایان ارسال نکرده و همچنان بر پایبندی اعضای این جبهه بر تصمیم جمعی، پرهیز از رویکردهای سهم خواهانه و حفظ یکپارچگی عملی آن‌ها تاکید دارد.
 
مهدی ذاکری، یادآور شد: خبر ارسال نامه از سوی آقای قالیباف به جبهه متحد که از سوی یکی از سایت‌های خبری منتشر شده بود، صحت ندارد.

ذاکری همچنین تصریح کرد: اصولا دیدگاه‌ها و نظارت ایشان از سوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر خاموشی به جبهه متحد منتقل می‌شود و طبیعتا به نامه نگاری نیازی نیست.

حال با این بازار آشفته تکذیب و تصحیح حاکم بر جریان متحد اصولگرایی که نشان از تنگ نظری برخی از اعضای این جبهه و سهم خواهی بعضی دیگر از اشخاص و گروههای این جریان دارد، آیا جا ندارد که این جریان قبل از دغدغه وحدت با جبهه پایداری انقلاب اسلامی و القای بحران در کشور، سر و سامانی به این وضعیت بحرانی داخلی خود بدهد و یا حداقل کمیته تصحیح و تکذیب راه اندازی کند؟!

 به قطع این گونه شانتاژهای رسانه ای توسط منسوبان به این جریان و سپس سراسیمه تصحیح و تکذیب کردن، تنها زمانی رخ می دهد که رسانه های این جریان بجای مد نظر قرار دادن مصالح کشور و انقلاب و ترویج گفتمان اصولگرایی، هر کدام مصلحتهای حزبی و گروهی خود را لحاظ کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها