کد خبر: ۳۸۱۹۲۴
زمان انتشار: ۱۶:۱۰     ۰۲ تير ۱۳۹۵
رئیس جمهوری روسیه در جمع قانونگذاران این کشور تأکید کرد، با توجه به شدت گرفتن لفاظی‌های تهاجمی ناتو علیه روسیه، مسکو چاره‌ای جز پاسخ دادن به شیوه مشابه ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه امروز چهارشنبه در مجلس دومای این کشور گفت: سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اخیرا لفاظی‌های تهاجمی خود را شدت بخشیده است و روسیه چاره‌ای جز پاسخ دادن ندارد و در نتیجه به صورت مشابه اقدام خواهیم کرد.

رئیس‌جمهوری روسیه در ادامه سخنرانی خود در جمع قانونگذاران مجلس دوما تأکید کرد، به دلیل افزایش تحرکات نظامی غرب در مرزهای نزدیک روسیه، مسکو باید آمادگی نظامی خود برای حضور در نبردی احتمالی را افزایش دهد.

وی همچنین خواستار ایجاد نظام امنیت جمعی شد که منافع تمامی کشورها را به میزان برابر تأمین کند و تأکید کرد که روسیه آمادگی انجام گفت‌وگو در این خصوص را دارد.

رئیس‌جمهوری روسیه تصریح کرد: ایجاد یک نظام امنیت جمعی عدم تعهد با سهم برابر برای تمام کشورها ضروری است و روسیه آماده است تا این مسئله مهم را به گفت‌وگو گذاشته و ما مکررا آمادگی خود را برای مذاکره و انجام گفت‌وگو اعلام کرده‌ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها