يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۳۳۰۳
زمان انتشار: ۱۶:۱۰     ۱۲ تير ۱۳۹۵
علی رستگار سرخه از محل دو شرکت در خارج از کشور طی 11 ماه در سال 94 حداقل مبلغ 125 هزار دلار و 200 هزار پوند دریافت کرده که بالغ بر 1 میلیارد و 400 میلیون تومان می‌شود، این در حالی است که ماهانه 37 میلیون تومان هم حقوق از بانک ملت می‌گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، رسوایی حقوق های نجومی موجب تغییراتی در نظام بانکی شده که مهمترین آن برکناری مدیرعامل بانک ملت بخاطر حقوق بالا و کمک های میلیاردی به برخی نزدیکان دولت است.

تسنیم البته در آخرین روزهای هفته گذشته از برکناری رستگار خبر داده و پنجشنبه رسماً با تشکیل جلسه هیات مدیره، وی از سمت خود استفعا داد و علی طیب نیا اخلاقی از بانک سپه را جایگزین وی کرد.

هر چند رستگار در آخرین جلسه هیات مدیره در پنجشنبه گذشته اصرار به تأخیر مراسم داشته و سعی کرده مذاکراتی را برای ابقا با یکی از مردان ارشد کابینه یازدهم انجام دهد ولی این مذاکرات هم جواب نداد و مرد سرخه ای باید بانک ملت را ترک کند.

شنیده های خبرنگار تسنیم حکایت از آن دارد که فردا (یکشنبه) ساعت 10 صبح جلسه تودیع رستگار و معارفه اخلاقی در طبقه 15 ساختمان مرکزی بانک ملت برگزار می شود.

این مراسم قرار بود امروز برگزار شود که بنا به دلایلی به فردا موکول شد. گفته می شود برخی اعضای هیات مدیره بانک ملت در تلاش هستند برگزاری مراسم تودیع و معارفه به تاخیر بیافتد.

اتتشار فیش حقوق مدیر عامل بانک ملت عامل برکناری وی شده و در عین حال شنیده شده که برخی اعضای هیات مدیره این بانک هم در مضان اتهام دریافت حقوق های چند ده میلیونی هستند.

بر اساس اسناد جدیدی که تسنیم به‌دست آورده، علی رستگار سرخه از محل دو شرکت در خارج از کشور طی 11 ماه در سال 94 حداقل مبلغ 125 هزار دلار و 200 هزار پوند دریافت کرده که بالغ بر 1 میلیارد و 400 میلیون تومان می‌شود، این در حالی است که ماهانه 37 میلیون تومان هم حقوق از بانک ملت می‌گرفته است.

مبلغ 125 هزار دلاری که رستگار تنها از یک شرکت دریافت کرده، بابت حضور در 16 جلسه بوده است. بر اساس اسناد و گزارش‌ها، علی رستگار همچنین رئیس هیئت مدیره تعداد دیگری از شرکتهای داخلی بوده که پاداش هیئت مدیره دریافت می‌کرده و مجموع دریافتی ماهانه رستگار در سال گذشته بالغ بر 295 میلیون تومان بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۲ تير ۱۳۹۵
۰
۰
آقای روحانی یادتان هست از روزیکه بر تحت ریاست تکیه زدید و راه کاخ نشینی را انتخاب کردید حتی در پیامهایی تبریک نوروزتان از تهمت وافترا به رییس جمهور محبوب ملت دریغ نداشتی
اینقدر به اطرافیانت اطمینان داشتی که حکومت عدل علی را اجرایی کنند
آیا در نظام اسلامی بی عدالتی و حقوقهای نجومی آنهم به افراد غیر متخصص توجیه دارد
ما مردم شما وهمکارانتان را به خدا واگذار می کنبم
وعده دیدار ما بزودی در پیشگاه خدا روز قیامت
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۸ - ۱۳ تير ۱۳۹۵
۰
۰
دانش اموز که بودیم خیانت های دولت مردان حکومتها را معلمان از ما سوال می کردند و همیشه سوالات نمره آوری بود
با خواندن این مطالب به آن افراد تاریخی می افتیم
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۵
۰
۰
سلام. پول ها را باید برگردانند. نگذارید بیت المال از بین برود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها