کد خبر: ۳۸۵۳۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۲۹ تير ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، تمرین عصر دیروز پرسپولیس حدود ساعت 18:10 آغاز شد اما برانکو یک ساعت زودتر از بقیه به ورزشگاه شهید کاظمی آمده بود. غیر از کمال کامیابی نیا که دلیل غیبتش مشخص نشد خارجی‌های جدید هم به‌خاطر ثبت قرارداد شان در تمرین حضور نداشتند.

نزدیک به هزار و سه نفر که هم تمرین را تماشا می‌کردند با تشویق‌های شان به بازیکنان انرژی می‌دادند. این سه نفر حسین سلیمانی، علی کاظمی و یوسف کرمی 3 تن از هنرمندان کشورمان بودند. اما در میان همه آنها طارمی در کانون توجه سکونشینان قرار داشت.

او که طبق برنامه برانکو باید ابتدا به صورت انفرادی تمرین می‌کرد دور تا دور زمین را با سرعت‌های متغیر طی می‌کرد. نکته جالب این بود که طارمی هر زمان که از کنار هواداران رد می‌شد به شدت مورد تشویق قرار می‌گرفت و همین هم کار را به جایی رساند که او دستانش را روی سرش گذاشت و از هواداران خواست که بیشتر از این شرمنده‌اش نکنند.

البته سکونشینان برای تیم رقیب هم کری می‌خواندند. در گوشه‌ دیگری از زمین سه دروازه‌بان پرسپولیس مشغول تمرین با پانادیچ بودند که علیرضا بیرانوند آماده‌تر از بقیه نشان می‌داد.

در قسمت اول تمرین، بازیکنان فوتبال تحت فشار را در دستور کار قرار دادند. در تیم اصلی آرام‌طبع و محرمی مدافعان چپ و راست و سیدجلال حسینی و محمد انصاری مدافعان میانی بودند. احمدزاده و مسلمان دو هافبک میانی و عالیشاه و الوان‌زاده هم پشت سر وحید امیری و علیپور بازی می‌کردند.

در بخش دوم تمرین مهدی طارمی هم اضافه شد. حرکت از کناره‌ها و پاس رو به عقب برای مهاجمان که به سمت دروازه شوت کنند حدود 20 دقیقه از زمان تمرین را به خود اختصاص داد (اگر چه اکثر شوت‌ها به هر قسمت زمین رفت غیر از چارچوب دروازه). در مرحله سوم تمرین، چهار مدافع مقابل چهار مهاجم قرار گرفتند که برانکو پس از دقایقی این ترکیب را با نفراتی بیشتر در دستور کار قرار داد به‌طوری که به دو تیم تقسیم شدند.

 کریم باقری در تیم اصلی بود و طارمی در تیم ذخیره‌ها. یک بازی کاملا فیزیکی و درگیرانه. ترکیب تیم اصلی را همان نفرات بالا تشکیل می‌دادند به اضافه بیرانوند. پس از حدود 15 دقیقه فوتبال در زمین کوچک، تمرین تمام شد تا بازیکنان برای بازی تدارکاتی امروز با خونه به خونه استراحت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها