کد خبر: ۳۸۶۴۵۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
دارنده مدال طلاي وزنه‌برداري جهان در دسته 85 كيلوگرم گفت: فشارهاي زيادي را در اين مدت براي رسيدن به المپيك تحمل كردم و بايد بهترين نتيجه را بگيرم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: كيانوش رستمي درباره شرايطش براي حضور در بازي‌هاي المپيك گفت: شرايط بسيار سخت و فشارهاي زيادي را در اين مدت براي رسيدن به المپيك تحمل كردم و بايد بهترين نتيجه را بگيريم.

وي ادامه داد: علاوه بر فشار بالا و سختي زياد تمرينات فشارهاي رواني باعث شد شرايط سختي را پشت سر بگذارم اما من فكرم بازتر از اين مسائل است و سعي مي‌كنم با كسب مدالي خوشرنگ در المپيك پاسخ تمام انتقادات را بدهم . از مردم مي‌خواهم مانند هميشه فقط من را دعا كنند.

دارنده مدال طلاي وزنه‌برداري جهان در دسته 85 كيلوگرم در پاسخ به اين سؤال كه آيا بعد از المپيك هم مي‌خواهد به وزنه برداري ادامه دهد يا خير، گفت: هنوز اول راه هستم و موقع برداشت من از وزنه برداري است و تازه به پختگي لازم رسيده‌ام و راه مدال گرفتن را ياد گرفتم. مي‌خواهم تا چند المپيك براي ايران مدال‌آوري كنم چرا كه اين توان را در خود مي‌بينم. در اين مدت نتوانستم به خوبي در كنار خانواده‌ام باشم و همواره براي كسب نتيجه در اردو بودم و آنطور كه مي‌خواستم نتوانستم از زندگي‌ام لذت ببرم و تنها كسب نتيجه درخشان در المپيك مي‌تواند اين سختي‌ها را جبران كند.

رستمي در پاسخ به اين سؤال كه آيا بعد از المپيك در همين وزن خواهد ماند يا به يك دسته بالاتر مي‌رود يا خير؛، گفت: نمي‌دانم همه چيز بعد از المپيك مشخص خواهد شد اما من اين آمادگي را در خودم مي‌بينم. چرا كه با ركوردهايي كه در 85 كيلوگرم زده‌ام شايد بتوانم در 94 كيلوگرم هم مدال بياورم. الان 9 كيلوگرم زير 94 كيلو هستم و 9 و نيم كيلو با ركورد اين دسته فاصله دارم كه اگر هر يك كيلوگرم اضافه وزن را يك كيلو افزايش وزن حساب كنيم به ركورد اين دسته هم نزديك هستم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها