کد خبر: ۳۸۸۲۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
فرار دولت از پاسخگویی به مردم درباره وعده های اجرای برجام:
پروژه تفکیک و جداسازی بین برجام و اجرای برجام، مدتی است که بعد از به بن بست رسیدن برجام در اتاق عملیات روانی دولت کلید خورده است. برای همین هم دائما روحانی، ظریف و دیگر دست اندرکاران این توافقنامه سیاه به دنبال القای این نکته به بدنه جامعه هستند که برجام غیر از اجرای برجام است.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - حجت الاسلام حمید رسایی/ در روزهای اخیر برای چندمین بار، آقای ظریف گفته است: «ما به غربی ها نشان دادیم که هیچ وقت نباید یک ایرانی را تهدید کرد! برجام نمره خوبی خواهد گرفت اما این به معنای نمره خوب آمریکا در اجرای برجام نیست.»

چند ماه قبل، جواد ظریف در سالگرد توافقنامه ننگین برجام نیز شبیه به همین جملات را در گفتگو با خبرنگار سیما در حالی که در هواپیما نشسته بود، گفت. ظاهرا اتاق عملیات روانی دولت برای فرار از پاسخگویی به مردم درباره وعده هایی که با اجرای برجام به مردم داده اند، به دنبال القای این نکته اند که برجام خودش چیز خوبی بود اما مشکل در اجرای برجام است که آن هم به دلیل سنگ اندازی طرف آمریکایی است!

پروژه تفکیک و جداسازی بین برجام و اجرای برجام، مدتی است که بعد از به بن بست رسیدن برجام در اتاق عملیات روانی دولت کلید خورده است. برای همین هم دائما روحانی، ظریف و دیگر دست اندرکاران این توافقنامه سیاه به دنبال القای این نکته به بدنه جامعه هستند که برجام غیر از اجرای برجام است. یعنی واقعا این جماعت، ملت را چه فرض کرده اند! مگر نام این توافقنامه «برنامه جامع "اقدام" مشترک بین ایران و 5+1» نیست.

مگر دو طرف توافق نکرده اند برای اجرای مواردی، پس تفکیک اجرای برجام از خود برجام بی معنی و لغو است. چون برجام چیزی جز اقدامات مربوط به آن و اجرای آن نیست. با این حساب باید به جناب ظریف یادآور شد که اگر در اجرای برجام مشکلی وجود دارد به دلیل وجود مشکل در خود برجام است.

معنی دیگر سخن آقای ظریف این است که نمره ما در اجرای برجام خوب است چون ما به تمام تعهداتمان از جمله جمع آوری سانترفیوژها ، پر کردن راکتور آب سنگین اراک با بتن، ارسال مواد غنی شده اورانیوم به خارج و بی کار کردن دانشمندان هسته ای خود به خوبی عمل کرده ایم، تحقیر و توهیم ها را با جان و دل قبول کرده ایم، موجب سرخوردگی ملت خود شده ایم و ... اما آمریکایی ها که باید به وعده های شان عمل می کردند و ضمن لغو تحریم ها، مراودات اقتصادی ما را با دنیا تسهیل می کردند، به تعهداتشان عمل نکرده اند، پس نمره خوبی نمی گیرند! این یعنی آمریکا فریب کار است، دروغگوست، دنبال استثمار و استعمار ملت هاست، با ما صادق نیست و ...

آقای ظریف! این کشف جدید شما را که ما می دانستیم. البته شاید حضرتعالی که از دوره دبیرستان تا دانشگاه و حتی دوره سربازی و بعد هم دوره ازدواج و زندگی خود تا قبل از دولت حسن روحانی را در آمریکا بوده اید و بارها به گفته خودتان، سر یک میز با جان کری و جان بولتون و دیگر جانی های آمریکا هم غذا بوده اید، چنین واقعیتی را نمی دانستید! خب حالا که فهمیدید بفرمایید بعد از سه سال سرکار گذاشتن یک ملت، چه کسی پاسخگوی ضررهای مادی و معنوی وارد شده به این کشور است؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
اینو خوب اومدی : مگه برجام «برنامه جامع "اقدام" مشترک بین ایران و 5+1» نیست.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۵ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
غیر از سفسطه راهی برایشان باقی نمانده است!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها