کد خبر: ۳۸۸۴۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
به نظر می‌رسد جودوکای المپیکی کشورمان به نشانه اعتراض به عدم حضور مربی اختصاصی خود در المپیک تصمیم به خداحافظی از دنیای قهرمانی گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، سعید ملایی، جودوکای وزن -81 کیلوگرم کشورمان پس از شکست در دور نخست بازی‌های المپیک 2016 ریو از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

این تصمیم ملایی جوان بلافاصله با واکنش مدیر تیم‌های ملی مواجه شد؛ رضا رودکی در مورد خداحافظی ملایی اظهار داشت: ملایی یکی از بهترین جودوکاهای آسیا است و ما او را از این تصمیم منصرف خواهیم کرد.

اما سوال اینجاست که چرا ملایی جوان که در مرز 25 سالگی قرار دارد تصمیم به خداحافظی از دنیای قهرمانی گرفته است؟

بسیاری معتقد هستند که ملایی به دلیل برآورده نشدن نیازهای مالی و مشکلات همیشگی این فدراسیون تصمیم به خداحافظی گرفته اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد این تصمیم ملایی به نوعی اعتراض به عدم حضور مربی اختصاصی او در المپیک بوده است.

ملایی تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر حامد ملک‌محمدی، مربی اختصاصی خود انجام می‌داد که به نظر می‌رسد این برنامه حتی پس از اضافه شدن مربی ازبکستانی تیم ملی هم ادامه داشته است.

وی در دیدار با حریف صاحب‌نام روس خود در المپیک در همان دو دقیقه ابتدایی سه اخطار دریافت کرد و نتوانست امتیازی کسب کند تا وداع زودهنگامی با المپیک داشته باشد اما نکته جالب در مورد این دیدار این بود که «نصرت خان»، سرمربی ازبکستانی تیم ملی جودو هیچ‌گونه نکته فنی را در جریان بازی به ملایی گوشزد نمی‌کرد و تنها نظاره‌گر بود.

سعید ملایی پس از این دیدار با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد تا به نوعی اعتراض خود را به انتخاب کادر فنی تیم ملی نشان دهد. شاید اگر حامد ملک‌محمدی کنار ملایی حضور داشت الان شرایط وزن -81 کیلوگرم جودو در المپیک متفاوت بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها