کد خبر: ۳۸۹۵۵۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
رضایی:
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین بازدید کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز از اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید خود گفت: عملکرد و نتایج ورزش ایران در بازی های المپیک در شان ملت ایران نیست و باید تحولاتی در دستگاههای ورزشی صورت گیرد. جوانهای ایرانی  می توانند افتخارات بیشتری کسب کنند باید ضعف ها به طور کارشناسانه بررسی شود. باید آسیب شناسی جدی شود و ما بتوانیم مقام‌های واقعی خود را در صحنه‌های بین المللی کسب کنیم.

وی درخصوص حق‌کشی بهداد سلیمی اظهار داشت: قهرمانان ما حداکثر تلاش خود را کردند و به ملت ایران تبریک می گویم. هر جوانی که برای ما تلاش می کند افتخار بزرگی است و آنها باید برای دوره های بعدی آماده شوند.

رضایی اظهار داشت: من برای موفقیت کاروان المپیکی ایران دعا می کنم تا بتواند رتبه ایران را از جایگاه 22 ارتقاء دهند و برای کاروان پارالمپیک نیز دعا می کنم و قول می دهم کمیته ملی پارالمپیک را از المپیک جدا کنم. به نظر من این بهترین هدیه است تا پارالمپیک جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

در حاشیه این بازدید سیامند رحمان رکورد 300 کیلوگرم را زد و قرار است این رکورد را در رقابت های پارالمپیک بزند. مجید فرزین نیز رکورد جهان که متعلق به خودش است را به میزان 3 کیلوگرم ارتقاء داد. وی 237 کیلوگرم وزنه زد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها