يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۰۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
وزیر دادگستری در پاسخ به نامه علی مطهری گفت: امام راحل به ما آموخت که در زمین دشمن بازی نکنیم؛ در واقع ما صحنه مبارزه را تعیین و ترسیم کرده و نقشه‌ها را خودمان می‌کشیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از لرستان خبر، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد در پاسخ به نامه علی مطهری به وی در مورد فایل صوتی منتظری اظهار داشت: امام خمینی (ره) به ما آموخت که در زمین دشمنان بازی نکنیم؛ در واقع ما صحنه مبارزه را تعیین و ترسیم کرده و نقشه‌ها را خودمان می‌کشیم.

وی به نقش مؤثر امام (ره) و همراهان ایشان در مراحل انقلاب اشاره کرد و افزود: طراحی مؤثر و عکس‌العمل به‌جا و اجرای دقیق دستورات و فرامین الهی از سوی امام راحل و همراهانش در صحنه‌های گذشته و در دفاع از انقلاب و کشور بود که توانست به لطف الهی کشور را از شر استکبار، دشمنان کفار، صهیونیست، منافقین نجات دهد، امروز ما آن راه را ادامه می دهیم و کشور را از شَر آن‌ها محفوظ نگه می‌داریم.

وزیر دادگستری به تلاش برای رویارویی با دشمن تأکید و خاطرنشان کرد: بازهم می‌گوئیم در زمین دشمن بازی نخواهیم کرد.

پورمحمدی در جواب به سئوال خبرنگار مبنی بر اینکه پاسخ شما به علی مطهری چیست؟ تاکید کرد: این یک پاسخ جدی به نامه علی مطهری است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها