کد خبر: ۳۹۱۷۳۴
زمان انتشار: ۲۲:۵۵     ۱۲ شهريور ۱۳۹۵
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و طوفان در سه استان مازندان، گلستان و سمنان گفت: تاکنون ۴ نفر به دلیل سیلاب و برخورد صاعقه جان خود را از دست داده و حدود ۵ هزار حادثه دیده نیز امدادرسانی شده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، "ناصر چرخ‌ساز" در گفتگو با فارس گفت:از روز گذشته تاکنون در سه استان کشور،شامل مازندران، سمنان و گلستان شاهد وقوع سیل و طوفان بوده‌ایم.

وی افزود: 18 شهرستان قائم شهر، سوادکوه، آمل، بابل، ساری، جویبار، نور، بابلسر، بندپی، بهشهر، نوشهر، کلاله، آق قلا، بندرگز، کردکوی، مینودشت، گرگان و شاهرود درگیر حادثه سیل و طوفان شده‌‌اند.

رئیس سازمان امداد و نحات با اشاره به امدادرسانی نیروهای هلال احمر در 18 شهر و روستا گفت: 4732 نفر توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی از مصدوم شدن 3 نفر به دلیل وقوع سیل و طوفان خبر داد و گفت: سه نفر نیز به دلیل سیلاب در روستای آقلر کلاله جان خود را از دست دادند. 

چرخ ساز ادامه داد: یک نفر نیز در آذرشهر به دلیل برخورد صاعقه جان خود را از دست داده است. همچنین 48 واحد مسکونی از ‌آب تخلیه شده و 4 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رها شده و امداد رسانی در مناطق حادثه دیده همچنان ادامه دارد. 

وی با اشاره به فعالیت 59 تیم امدادی گفت: بیش از 4320 کیلوگرم نایلون جهت امدادرسانی بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

تداوم قطعی برق در مازندران/ آب شرب برخی روستاها قطع شد/ قطعی اینترنت هم به مشکلات اضافه شد

به دنبال خسارت جدی به تأسیسات برق در مازندران بر اثر طوفان و مشکلاتی که برای شهروندان و روستانشینان به وجود آمد شبکه برق بسیاری از مناطق استان مازندران قطع شد.

تلاش برای وارد مدار کردن برق از زمان فروکش کردن باران در دستور کار قرار گرفت، اما به دلیل خسارت‌های شدید ناشی از طوفان خسارت برق بیشتر از پیش‎بینی‌ها احتمالی است.

برق روستاهای بخش مرکزی شهرستان ساری که در اثر خسارت به کابل‌های برق قطع شده بود، همچنان قطع است.

در شهرستان‌های طوفان زده قائم‌شهر و برخی از نقاط شهرستان آمل به دلیل خسارت به تیرهای برق هنوز با مشکل قطعی برق مواجه هستند.

شهرستان قائم‌شهر که کانون طوفان بود هنوز با مشکل قطعی برق مواجه هستند، به دنبال قطعی برق آب شرب بسیاری از مناطق روستایی و شهری این شهرستان قطع است.

مردم روستای خطیرکلا با مشکل کمبود شدید آب و نیز قطعی طولانی مدت برق مواجه هستند.

به دلیل تداوم قطعی برق امکان برقرای ارتباط تلفنی با اهالی این روستا برای دریافت نیازمندی‌های آنها وجود ندارد.

با توجه به مشکلات ایجاد شده بر اثر باران و طوفان از شب گذشته و صبح امروز قطعی اینترنت هم به مشکلات اضافه شده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها