کد خبر: ۳۹۱۸۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، اگر چه دروازه‌ تیم‌ملی در بازی با قطر بسته ماند اما علیرضا بیرانوند آن دروازه‌بان مطمئنی که انتظارش را داشتیم، نبود. خروج‌های اشتباه و بدموقع او حالا ورد زبان منتقدان است خودش خوشحال از اینکه در یکی از مهم‌ترین بازی‌های تیم‌ملی کلین‌شیت کرده است: «از اینکه کلین‌شیت کردم و توانستم دروازه تیم‌ملی را در چنین بازی مهمی بسته نگه دارم، خیلی خوشحال هستم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم گل نخورم. البته هنوز مطمئن نیستم که در بازی‌های بعدی تیم‌ملی هم فیکس باشم اما اینکه مقابل قطر گل نخوردم، اتفاق مهمی است.»

دروازه‌بان پرسپولیسی تیم‌ملی سپس با اشاره به پیروزی 2- صفر برابر قطر ادامه می‌دهد: «بازی سختی بود. در واقع بازی‌های اول همیشه سخت است اما ما با تمام وجودمان بازی کردیم و تا آخرین لحظه از پیروزی ناامید نشدیم. خیلی خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز این بازی سخت را به دست بیاوریم. هر چند به نظرم این پیروزی متعلق به همه مردم ایران است و تماشاگرانی که با حضور پر شور خود در ورزشگاه ما را حمایت کردند. با کمک و حمایت‌های بی‌نظیر آنها بود که توانستیم با وجود پایان 90 دقیقه به گل برسیم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.»

درگیری‌های رخ داده بین بازیکنان دو تیم بعد از گل اول تیم‌ملی را هم بیرانوند اینطور توجیه می‌کند: «فوتبال است و چنین جریاناتی ممکن است پیش بیاید. ما تا آخرین لحظه بازی تلاش کردیم اما بازیکنان قطر آمده بودند که وقت تلف کنند و همه هدفشان این بود که با یک امتیاز از بازی خارج شوند. آنها با سبک بازی‌شان واقعا اعصابمان را خرد کرده بودند و متاسفانه داوری هم اصلا خوب نبود. او خطاهایی را که به سود ما بود، اصلا اعلام نمی‌کرد و صحنه‌های 50- 50 را هم به سود قطر سوت زد اما خوشحالم که حق به حقدار رسید و ما بردیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها