يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۸۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس، گفت: هدف وزارت راه از خريد هواپيما فقط بهره‌برداري سياسي بود وگرنه وزارت خزانه‌داري امريكا به راحتي اجازه ورود صد فروند بوئينگ و ايرباس به ايران را نمي‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، جواد كريمي قدوسي نماينده مردم مشهد و عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران تسنيم «پويا»، با اشاره به سؤال خود از وزير راه و شهرسازي درباره علت خريد هواپيما از دو شركت بوئينگ و ايرباس، اظهار كرد: سؤال بنده از آقاي آخوندي در نشست اعضاي كميسيون عمران با وزير راه و شهرسازي مطرح شد كه جواب قانع كننده‌اي از سوي وزير داده نشد.

وي افزود: هدف آخوندي از اعلام خريد هواپيما فقط نوعي بهره‌برداري سياسي بود كه قبل از انتخابات مجلس دهم نيز اين موضوع را مطرح كرد تا نظر افكار عمومي را جلب كند.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس تصريح كرد: آنها حتي تاريخ مشخصي را اعلام كردند و گفتند تا قبل سال چند فروند هواپيماي جديد وارد ايران مي‌شود كه حتي رئيس‌جمهور در جلسات مختلفي اين موضوع را عنوان كرد.

كريمي قدوسي با اشاره به اينكه مي‌گويند دفتر كنترل اموال خارجي وزارت خزانه‌داري امريكا «اوفك» هنوز پاسخي به ما نداده است، گفت: اين دفتر براي صد موتور هواپيما بايد تك به تك گردشكار دهد تا وزارت خزانه‌داري امريكا اجازه بدهد يا ندهد، آن موتور تعمير شود.

وي در ادامه افزود: آيا «اوفك» به اين راحتي اجازه مي‌دهد تا ايران صد فروند بوئينگ و ايرباس به كشور وارد كند؟ اينها فهم مردم را زير سؤال بردند و اعلام خبر خريد هواپيما در واقع كار سياسي بود. البته اين را هم بايد گفت كه آخوندي  برادرش را در اين قراردادها بكار گرفته است.

به گزارش تسنيم اين نماينده مجلس پيشتر درباره چرايي خريد هواپيما از دو شركت بوئينگ و ايرباس از وزير راه و شهرسازي سوال داشت كه با پاسخگويي وزير قانع نشد و مقرر شد سوال اين نماينده به صحن علني مجلس ارجاع شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
ظاهرا این دوستان از رو نمی رند به قول ضرب المثل معروف جوجه را آخر پاییز می شمرند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها