أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۹۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
یک موتورسوار پس از اینکه با یک کبوتر برخورد کرد جان خود را از دست داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اشار نیازی 35 ساله که یک مهندس فناوری اطلاعات بود در حالی که با دوستان خودش برای موتورسواری رفته بود، دچار حادثه شد.

این مهندس فناوری اطلاعات در حال راندن موتور گران قیمت خود که 19 هزار پوند قیمت داشت، بود که ناگهان یک کبوتر به طرف او پرواز کرد و باعث شد که او تعادل خود را از دست بدهد و از روی موتور بیفتد.


دوستان آقای نیازی وقتی که صدای زمین خوردن دوستشان را شنیدند فقط دیدند که یک ابر از پر در هوا شناور است و اشار روی زمین سر می‌خورد.

بعد از اینکه پزشکان به سرعت خود را بالای سر نیازی رساندند، اعلام کردند که این فرد که صاحب دو فرزند است جان خود را سر صحنه تصادف از دست داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها