أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۲۰۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
يكي از برزيلي‌هاي ساكن ريو علاقه بسياري از خود نسبت به امام خميني«ره» نشان داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار اعزامي فارس از ريو، بازي‌هاي پارالمپيك 2016 ريودوژانيرو در حالي از سه شنبه هفته جاري با برگزاري مراسم افتتاحيه آغاز مي‌شود كه شور و هيجان برگزاري المپيك هنوز در مردم وجود دارد.

در يكي از اماكن عمومي ريو وقتي يكي از راهنماهاي تورهاي مسافرتي متوجه ايراني بودن اعضاي كاروان كشورمان شد به ابراز احساسات درباره ايران پرداخت و چند كلمه اي فارسي صحبت كرد او سپس با بيان اينكه به بيشتر كشورهاي جهان سفر كرده است از آرزويش براي سفر به ايران سخن گفت و عنوان كرد كلكسيوني از پول‌هاي رايج كشورها را جمع‌آوري كرده است و خواستار داشتن پول ايران شد.

وقتي يكي از اعضاي كاروان يك پنج هزار توماني به وي داد او با تعجب و صداي بلند گفت: «آيت الله خميني» كه تعجب همگان را در بر داشت و بوسه اي بر چهره بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي زد.

اين برزيلي با علاقه زايدالوصفي از حضرت امام سخن مي‌گفت و پولي را كه دريافت كرده بود را با خوشحالي به اطرافيانش نشان مي‌داد تا ثابت شود به قول مقام معظم رهبري «اين انقلاب بي نام خميني در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست.»


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها