أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۲۱۱۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
رئیس جمهور روسیه گفت ما بار دیگر تاکید می کنیم به درخواست بشار اسد رئیس جمهور قانونی و مشروع سوریه برای کمک به وی در مبارزه با گروه های تروریستی پاسخ مثبت دادیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صداوسیما، ولادیمیر پوتین در نشست غیر رسمی سران گروه بریکس در حاشیه اجلاس سران گروه 20 در چین گفت: «مخاطرات ناشی از تنش ها و درگیری های احتمالی میان کشورها در حال افزایش است و بر این اساس بی ثباتی در منطقه خاورمیانه ( غرب آسیا ) این منطقه را به پایگاهی برای تروریست ها تبدیل کرده است.»

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پوتین بار دیگر تاکید کرد بشار اسد رییس جمهور قانونی سوریه است.

پوتین افزود: «پیشروی ها و گسترش مناطق تحت کنترل گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش و دیگر گروه های تروریستی به چالشی واقعی و جدی برای امنیت منطقه از جمله برای روسیه تبدیل شده و اوضاع در سوریه خطراتی را در مرزهای جنوبی روسیه بوجود آورده است. ما بار دیگر تاکید می کنیم به درخواست بشار اسد رییس جمهور قانونی و مشروع سوریه برای کمک به وی در مبارزه با گروه های تروریستی پاسخ مثبت دادیم. حملات هوایی روسیه در هدف قرار دادن مواضع تروریست ها و حفظ کشور سوریه کمک زیادی کرد.»
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها