کد خبر: ۳۹۲۲۳۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
مرد جواني كه مدعي شده بود برادرش او را آتش زده بعد از ١٥ روز در بيمارستان مطهري جان باخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اعتماد، ساعت ٦ بعدازظهر روز نوزدهم مردادماه خبر آتش‌سوزي يك خانه مسكوني در خيابان امام خميني شهرك آزادي از طريق مركز پيام فوريت‌هاي پليسي ١١٠ به ماموران كلانتري ١٥٠ تهرانسر اعلام شد.
 
لحظاتي بعد تيمي از ماموران انتظامي و آتش‌نشاني در محل حادثه حاضر شدند و پس از مهار آتش، دو مردي را ديدند كه در آتش‌سوزي سوخته بودند.
 
يكي از مردان به نام فرهاد ٣٥ ساله كه بدنش به‌شدت سوخته بود به ماموران گفت: «حامد برادرم از قبل با من اختلاف داشت. يك روز با ماشين پرشيا به اينجا آمد و مقدار زيادي بنزين در راهرو ريخت و ما را آتش زد. در اين حادثه برادر ديگرم فربد هم دچار سوختگي شد.»
 
ماموران بعد از صحبت كردن با فربد و فرهاد آنها را به بيمارستان شهيد مطهري منتقل كردند. پليس در بررسي از محل حادثه تعدادي دارو، كارتن و گوني كشف كرد. همچنين يكي از افرادي كه آنجا حضور داشت به ماموران گفت: «اينجا يك خانه اجاره‌اي است. اين سه برادر خانه را اجاره كرده بودند و در آن داروهاي چاقي توليد مي‌كردند و مي‌فروختند.»
 
تا اينكه سرانجام فرهاد سوم شهريورماه به علت شدت جراحت‌هايش در بيمارستان جان باخت و پرونده اين حادثه مرگبار به دادسراي امور جنايي تهران فرستاده شد. پليس روز دوشنبه حامد را دستگير كرد و او روز سه‌شنبه در دادسراي امور جنايي تهران حاضر شد.
 
حامد ٣٥ ساله در اظهاراتش منكر آتش زدن خانه و برادرش شد و به قاضي ايلخاني؛ بازپرس ويژه قتل پايتخت گفت: «روز حادثه، براي امحاي پوكه‌هاي ژلاتيني دارو به آنجا رفتم، فرهاد و فربد هم آنجا بودند. 
 
من مقداري بنزين روي پوكه‌هاي روي زمين ريختم و با فندك آنجا را آتش زدم، آتش به حدي نبود كه برادرانم آتش بگيرند، حدود دو دقيقه پس از آتش زدن پوكه‌ها از آنجا رفتم و بعد با فربد تماس گرفتم، او گفت كه چيزي نشده و كمي دست و پاي او و فرهاد دچار سوختگي شده است؛ من اصلا آتش گرفتن آنجا را نديدم و ظاهرا پاي فرهاد با بنزين آتش گرفته. شايد هم وقتي فرهاد قصد خاموش كردن آتش را داشته، آتش به داخل خانه سرايت كرده است. ما دو سال پيش هم مقداري از اين پوكه‌ها را امحا كرديم. من قصد آسيب رساندن به برادرم را نداشتم و حتي يك قطره بنزين رويش نريختم. قاضي ايلخاني دستور تحقيقات بيشتر در رابطه با اين حادثه مرگبار  را صادر كرد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها