کد خبر: ۳۹۲۳۳۶
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
گروه‌هاي مقاومت و ارتش سوريه در روزهاي اخير موفق به آزادسازي مناطق و شهركهاي مهمي در حومه جنوبي حلب سوريه شدند و پيشروي‌هاي موثري به سوي خان طومان داشته‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،‌ رزمندگان مقاومت اسلامي نُجَباء روز گذشته دوشنبه در ادامه درگيري‌هاي جنوب حلب سوريه، بر تپه «الاصفر» واقع در حومه جنوبي حلب مسلط شدند.

دو روستاي مهم »معراتا» و «العلم» واقع در حومه جنوب حلب نيز با حمله غافلگيرانه اين رزمندگان از ذيل سايه تروريست‌هاي تكفيري عضو اتاق عمليات «جيش الفتح» رها شدند.

نيروهاي ويژه نُجَباء حملات روز يكشنبه خود عليه مواضع تروريست‌ها در خان طومان را افزايش دادند و موقعيت خود در انبار تسليحات اين شهرك استراتژيك را تثبيت كردند.

در حال حاضر، تمامي راه‌هاي ارتباطي به شهر حلب جهت امدادرساني، شارژ تسليحاتي و كمك‌هاي غذايي به تروريست‌هاي جيش الفتح مسدود شده است.

يگان موشكي مقاومت اسلامي نُجَباء با خدمت گرفتن موشك‌هاي هدايت شونده، يك دستگاه BMP، يك خودروي حامل تيربار 57 ميليمتري و يك نفربر متعلق به تروريست‌هاي تكفيري را در نزديكي خان طومان منهدم كرد.

همچنين به گفته يكي از فرماندهان ميداني نُجَباء، صدها رزمنده اين گروه مقاومت كه در خطوط ديگر سوريه درحال جنگ بودند، خود را به حلب رسانده تا از فرصت پيش آمده و ناهماهنگي‌هاي ايجاد شده ميان تروريست‌ها، بيشترين بهره را ببرند.

حلقه محاصره تروريست‌ها در شرق حلب چهارم سپتامبر دوباره پس از يكماه درگيري‌هاي سخت از سمت جنوب حلب در منطقه راموسه مجددا كامل شد تا ورق در جنوب حلب به سود ارتش سوريه و مقاومت برگردد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها