يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۲۳۸۱
زمان انتشار: ۰۱:۱۱     ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه با انجام دو مسابقه در تهران و تبریز آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، اردو و بازی‌های تیم ملی 27 روز لیگ برتر را تعطیل کرد و هفته پنجم مسابقات روز پنجشنبه با انجام دوبازی از سرگرفته می‌شود و شاید در پایان این دو مسابقه پرسپولیس به طور موقت صدرنشینی در لیگ برتر را از دست بدهد. 

نگاهی به این دو بازی می‌اندازیم:

گسترش فولادتبریز- سیاه جامگان؛ اولین برد شاگردان فراز مقابل تیم فرهاد؟

گسترش فولاد تبریز در این مسابقه به دنبال اولین برد خود در لیگ برتر است. شاگردان فراز کمالوند هنوز نتایج مطلوبی در این فصل نگرفته‌اند و از سه بازی گذشته 3 امتیاز دارند و فقط یک گل زده‌اند و دو گل خورده‌اند. برعکس تیم سیاه‌جامگان با کسب 5 امتیاز شروع خوبی در لیگ شانزدهم داشته است. نبرد فراز کمالوند و فرهاد کاظمی در نوع خود قابل توجه است. دو مربی که شاید از نظر اندیشه فوتبالی به هم نزدیک و شبیه باشند.  

نفت تهران - صنعت نفت آبادان؛ برزیل جانشین پرسپولیس می‌شود؟

یک دیدار نفتی در تهران برگزار می‌شود، نفت تهران که تماشاگر زیادی ندارد میزبان نفت آبادان است و احتمالا هواداران آبادانی سکوهای ورزشگاه را در اختیار می‌گیرند. صنعت نفت آبادان در 4 هفته اول لیگ برتر فراتر از انتظار نتیجه گرفته و با 8 امتیاز در رده سوم جدول لیگ قرار دارد شاگردان علی دایی هم در لیگ شانزدهم خوب ظاهر شده‌اند و با 5 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.باید دید تیم علی دایی مقابل برزیل ایرانی و شاگردان نادر دست‌نشان چطور ظاهر می‌شوند؟ نفت آبادان در صورت پیروزی در این مسابقه به طور موقت صدرنشین لیگ خواهد شد و جای پرسپولیس را شاید برای یک روز در صدر تصرف کند. 

برنامه هفته پنجم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه 19 شهریور 95

نفت تهران – صنعت نفت آبادان – ورزشگاه تختی تهران ساعت 18:45

گسترش فولاد تبریز – سیاه‌جامگان مشهد – ورزشگاه بنیان دیزل تبریز ساعت 17:30

شنبه  20 شهریور 95

پدیده خراسان – استقلال خوزستان – ورزشگاه ثامن مشهد ساعت 18:15

صبای قم – ذوب آهن اصفهان – ورزشگاه یادگار امام قم ساعت 18:45

تراکتورسازی تبریز – پرسپولیس تهران – ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی ساعت 17:15

فولاد خوزستان – سایپا تهران – ورزشگاه غدیر اهواز ساعت 18:50

فولاد مبارکه سپاهان – پیکان تهران – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ساعت 18:45

یکشنبه 21 شهریور 95

استقلال تهران – ماشین‌سازی تبریز – ورزشگاه آزادی تهران ساعت 18:45


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها