أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۲۹۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
استقلال اگر در بازی با ماشین‌سازی برنده باشد 3 امتیاز خواهدگرفت و 5 امتیازی می‌شود. با این 3 امتیاز استقلال با صعودی 5 پله‌ای، قبل از شهراورد به رده یازدهم جدول خواهدرسید که خود از لحاظ روحی امتیاز بسیار بزرگی برای این تیم محسوب می شود
به گزارش پایگاه 598، تا قبل از برگزاری بازی خانگی امروز استقلال برابر ماشین‌سازی تبریز، تمامی بازی‌های هفته‌ پنجم برگزار شده است و استقلالی‌ها با علم به نتایج بازی‌های قبلی، پا به میدان خواهندگذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، از آنجا که همه بازی های روز شنبه با تساوی به پایان رسید، و تیم های پایین و میانه جدول امتیازهای حساسی را از دست دادند، حالا بازی با ماشین‌سازی یکی از آخرین فرصت‌های علیرضا منصوریان برای فرار تیمش از انتهای جدول در نیمه ابتدایی لیگ است.

درصورتی که استقلال در این بازی هم برنده نباشد و در شهرآورد روز جمعه هم نتیجه‌ قابل قبولی کسب نکند، احتمال زیادی وجود دارد که تغییر و تحولات جدیدی را در نیمکت استقلال شاهد باشیم.

 با برد برابر ماشین‌سازی، آبی‌ها فرصت بسیار خوبی دارند تا با یک نتیجه‌ ایده‌آل در بازی برابر پرسپولیس، خیلی زود خود را بالا بکشند و ناکامی های ابتدای لیگ را جبران کنند. استقلال اگر در بازی با ماشین‌سازی برنده باشد 3 امتیاز خواهدگرفت و 5 امتیازی می‌شود. با این 3 امتیاز استقلال با صعودی 5 پله‌ای، قبل از شهراورد به رده یازدهم جدول خواهدرسید که خود از لحاظ روحی امتیاز بسیار بزرگی برای این تیم محسوب می شود. اما استقلال درصورتی که در این بازی فقط یک امتیاز بگیرد، تنها به علت تفاضل گل در رده چهاردهم قرار خواهدگرفت و همچنان هم امتیاز با دو تیم دیگر در قعر جدول باقی خواهدماند.

درباره احتمال شکست استقلال هم صحبت نکنیم بهتر است چون یکی از بزرگترین تیم های آسیا را در بحران کامل فرو خواهد برد. آشی که مشخصا از دست وزیر ورزش و تغییرات غیر ضرور او در راس مدیریت آبی ها پدید آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها