يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۳۰۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
كره شمالي در واكنش به اعلام واشنگتن براي تحريم يك‌جانبه پيونگ‌يانگ گفت كه تحريم‌هاي آمريكايي خيلي خنده‌دار هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، كره شمالي روز يكشنبه (امروز) گفت تحريم‌هاي آمريكا خنده‌دار هستند.

به نوشته رويترز، خبرگزاري حكومتي كره شمالي روز يكشنبه تحريم‌هاي آمريكا بعد از پنجمين آزمايش موشكي پيونگ‌يانگ را خنده‌دار خواند و گفت به تقويت قدرت اتمي خود ادامه مي‌دهد.

خبرگزاري رسمي كره شمالي نوشت «گروهي اطراف اوباما پرسه مي‌زنند و تا امروز سخن از تحريم‌هاي بي‌معنا مي‌زدند كه خيلي خنده‌دار است.»

فرستاده ويژه آمريكا به كره شمالي امروز اعلام كرد اين كشور علاوه بر اجراي قطعنامه شوراي امنيت سازمان ملل عليه كره شمالي و اعمال تحريم‌هاي بين‌المللي به دنبال اعمال تحريم‌هاي يك‌جانبه عليه پيونگ‌يانگ است.

كره شمالي روز جمعه گذشته آزمايش موشكي قدرتمندي انجام داد كه گفته مي‌شود قدرت انفجار آن از بمب اتمي موسوم به «مردكوچك» بيشتر بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها