کد خبر: ۳۹۳۱۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۱     ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات لبنی استان تهران گفت: در حالی که خوراکی‌های مضر در فهرست یارانه‌بگیران از دولت قرار دارند ولی شیر از یارانه دولتی محروم است.
به گزارش پایگاه 598، علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شمال استان تهران در مورد وضع بازار و فعالیت‌های اتحادیه فروشندگان محصولات لبنی استان تهران اظهار داشت: اقتصاد ایران متأسفانه به خاطر تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی در وضع خوبی قرار ندارد.

وی تصریح کرد: اصناف در شاخه‌های مختلف زخم‌خورده رکود هستند و بازار تمام صنوف به‌ویژه محصولات لبنی غبارگرفته از رکود است.

رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات لبنی استان تهران با تأکید بر اینکه محصولات لبنی در بازار پرمخاطب نیست، اضافه کرد: شیر در مسیر حذف از سبد خانواده‌های ایرانی قرار دارد و در مجموع شیر بین جوانان خریدار ندارد و آنها بیشتر دنبال خوراکی‌های مضر هستند.

رجبی با اشاره به اینکه بازار محصولات لبنی کشش و گنجایش افزایش قیمت را ندارد، افزود: افزایش قیمت امکان ندارد؛ زیرا باید به جیب مردم هم نگاه کرد و توان خرید جامعه امروز کم شده است.

وی با بیان اینکه محصولات خوراکی مضر مانند نوشابه در لیست یارانه‌بگیران از دولت قرار دارد، تصریح کرد: شیر که باید در سبد خانواده‌ها قرار گیرد، از یارانه دولتی محروم است.

رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات لبنی استان تهران با تأکید بر اینکه دولت باید دامداران و تولیدکنندگان شیر را زیر چتر حمایت خود قرار دهد، اضافه کرد: نباید اجازه داد شیر از سبد خانواده‌های ایرانی حذف شود.

رجبی اظهار داشت: استان تهران در حوزه تولید شیر توانسته امتیاز و رتبه خوبی در کشور داشته باشد و این زیرساخت باید در تمام استان‌ها تقویت شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها