أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۳۳۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: کودک 2 ساله پس از 24 ساعت مفقودی توسط سگ های زنده یاب در این استان نجات پیدا کرد.
به گزارش پایگاه 598، مجتبی محمودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این کودک اوایل هفته جاری و هنگامی که خانواده برای تفریح به روستای کاهو در شهرستان چناران رفته بودند ، گم شده بود. 

وی ادامه داد : پس از اعلام این مفقودی ماموریت امدادگران برای یافتن کودک آغاز و پس از 24 ساعت عملیات کاوش، سرانجام این کودک با هدایت سگ های زنده یاب در دره ای پیدا شد . 

به گفته برخی شاهدان، پس از پیدا شدن کودک در فاصله ای دوردست از محل اولیه درحالیکه به طور طبیعی این کودک توان طی مسافت طولانی را نداشته، احتمال جابه جایی وی توسط فرد دیگری یا ربوده شدنش، مطرح شده که بررسی لازم توسط پلیس در دست انجام است . 

روستای ییلاقی کاهو، از توابع بخش گلبهار شهرستان چناران در استان خراسان رضوی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها