کد خبر: ۳۹۳۳۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، محسن مسلمان طی ماه‌های اخیر همیشه از مصاحبه فراری بوده و خیلی کم حرف زده اما حالا در آستانه بازی مهم با استقلال گفت و گویی انجام داده و از بازی با تراکتور و رویارویی با رقیب دیرینه گفته است. البته مسلمان که طی یک سال گذشته سعی کرده از حاشیه فرار کند در بیشتر صحبت‌هایش به نکته‌های معمولی و کلیشه‌ای بسنده کرده است؛ حتی درباره بازی جذاب با استقلال.
 
پرسپولیس در بازی آخر نمایش خوبی نداشت. این به شهرآورد مربوط است؟
 نه هیچ ربطی به شهرآورد نداشت چرا که 3 امتیاز بازی با تراکتورسازی هم برای ما مهم بود و این 3 امتیاز همان ارزشی را دارد که همه بازی‌ها دارند. خوب نبودن ما به دلیل وقفه‌ای بود که در لیگ افتاد چرا که ما 4 هفته خیلی خوب را داشتیم اما وقفه‌ای که در مسابقات افتاد باعث این شد که مقابل تراکتورسازی خوب نباشیم. به هر حال ما بیشترین بازیکن را در تیم ملی داریم و برای هماهنگی بین بازیکنان کار پرسپولیس از همه سخت‌تر است اما امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که در شهرآورد به شرایط ایده‌آل برسیم.

در شهرآورد به گل زدن هم فکر می‌کنی؟
 به نظر من نتیجه‌گیری و برد پرسپولیس در شهرآورد از هر چیزی مهم‌تر است حتی مهم‌تر از اینکه چه کسی گل بزند. هدف همه ما موفقیت پرسپولیس است اما اگر موقعیتی داشته باشم تمام تلاشم را می‌کنم تا هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم.

درباره شهرآورد پیش‌بینی می‌کنی؟ شرایط ضعیف استقلال امیدوارتان کرده؟
 به نظر من بازی شهرآورد هیچ ربطی به شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی ندارد و اینکه چه تیمی ضعیف است و چه تیمی قوی نمی‌تواند تعیین‌کننده برنده یا بازنده شهرآورد باشد. در بازی رفت فصل گذشته ما در جدول وضعیت خوبی نداشتیم اما در حالی که باید استقلال را می‌بردیم با آنها مساوی کردیم. الان البته شرایط به نفع ماست ولی با همه این تفاسیر با همه تمرکز و تلاش وارد زمین می‌شویم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم. استقلال تا اینجا خوب بازی کرده اما بدشانسی‌هایی آورده است که در جدول شرایط خوبی ندارد. قطعا آنها همه تلاش‌شان را می‌کنند تا مقابل ما نتیجه بگیرند چرا که برد در شهرآورد برای استقلالی‌ها هم مهم است. در کل امیدوارم یک بازی تماشاگر پسند را از بازیکنان دو تیم شاهد باشیم و تماشاگران از این بازی لذت ببرند. در نهایت هم امیدوارم ما برنده این بازی باشیم.

شادی گل ویژه‌ای طراحی کرده‌اید؟
 در این باره الان صحبتی نمی‌کنم اما بعد از اینکه در شهرآورد گل زدیم شادی گل خاص این بازی را خواهید دید.

شرایط بد استقلال به شما کمک می‌کند؟
 دیدار شهرآورد برای هر دو تیم یک بازی حیثیتی به شمار می‌رود. حتی خیلی از هواداران قهرمانی نمی‌خواهند اما برد در شهرآورد را می‌خواهند و این موضوع نشان می‌دهد که نتیجه‌گیری در شهرآورد چقدر مهم است. قطعا هم ما و هم استقلالی‌ها فارغ از شرایط دو تیم به میدان می‌رویم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم اما با کمک خدا و حمایت هواداران با شکست استقلال سربلند از زمین بیرون می‌آییم.

عده‌ای می‌گویند شاید پرسپولیس دچار غرور باشد.

 این حرف کاملا غیرمنطقی است. ما از فصل گذشته تا به حال که حدود 35-34 هفته می‌شود تنها یک بازی را باخته‌ایم و اگر قرار به مغرور شدن باشد باید زودتر از اینها مغرور می‌شدیم. به نظرم اینکه ما مغرور می‌شویم حرف‌ من درآوردی است که الان در فضای مجازی منتشر شده است. خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس به درجه‌ای از حرفه‌ای‌گری رسیده‌اند که دچار غرور نشوند و در همه بازی‌ها بدون توجه به نام و شرایط حریف برای برد تلاش کنند.

استقلالی‌ها همچنان منصوریان را برگ برنده خود می‌دانند.

 ان‌شاءا... این جمعه می‌بازد! اگر استقلالی‌ها این را می‌گویند ما هم برانکویی را روی نیمکت داریم که تا به حال در قامت سرمربیگری پرسپولیس به استقلال نباخته است و شرایط برای هر دو تیم در این مورد هم برابر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها