يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۳۴۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، مجله اسپانیایی ال‌موندو در مقاله‌ای با اشاره به ویژگی‌های سردار آزمون او را بهترین مهاجم قاره آسیا نامیده است.

به گزارش دانشجو، سردار آزمون شب گذشته اولین تجربه خود در مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در خانه بایرن مونیخ پشت سر گذاشت. اگرچه این بازی با باخت سنگین تیم روستوف همراه شد، اما سردار آزمون یکی از باارزش‌ترین تجربیات خود را به عنوان بازیکن پشت سر گذاشت.

مجله ال‌موندو که در کشور اسپانیا منتشر می‌شود در مقاله‌ای به صورت جداگانه به خصوصیات و ویژگی‌های بازی مهاجم اول تیم روستوف روسیه و تیم ملی ایران پرداخته و او را بهترین مهاجم قاره آسیا خوانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها