يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۳۶۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
منابع عربستاني از كشته شدن ۵ نظامي سعودي در جريان درگيري با نيروهاي ارتش يمن در مناطق مرزي، خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، رسانه‌هاي دولتي و نيز غير رسمي عربستان سعودي، روز چهارشنبه از كشته شدن 5 نظامي اين كشور در جريان درگيري با ارتش و نيروهاي مردمي يمن (وابسته به انصارالله) در مناطق مرزي، خبر دادند.

خبرگزاري رسمي عربستان (واس) نيز، كه اين خبر را منتشر كرده، هيچ اشاره‌اي به زمان و جزئيات كشته شدن اين نظاميان نكرده است.

طبق اعلام اين منابع، يك افسر ارشد سعودي نيز در بين كشته شدگان است كه در روز عيد قربان در درگيري با ارتش يمن به قتل رسيد.

هم‌زمان، خبرگزاري رسمي يمن (سبأ) گزارش داد نيروهاي ارتش يمن پايگاه‌هاي «الدخان»، «السودانه» و «الخشن» در جيزان را بمباران كردند.

سبأ از كشته شدن دو نظامي سعودي در پي بمباران السودانه و همچنين از وقوع آتش‌سوزي گسترده در پايگاه الخشن خبر دادند.

اين خبرگزاري يمني تصريح كرد، جنگنده‌هاي ائتلاف متجاوز سعودي پايگاه‌هاي انصارالله را در استان «صعده» در شمال يمن بمباران كردند و همچنين خسارات گسترده‌اي به دارايي‌هاي شهروندان و مزارع آنها وارد كرده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها